کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی در ایام نوروز دایر و آماده پذیرش دوستداران کتاب و پژوهشگران است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،روابط عمومی و امور بین الملل سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی گفت: این کتابخانه به جز روزهای اول و سیزدهم فروردین، در بقیه روزها دایر بوده و از ساعت هشت صبح تا 19 آماده ارائه خدمات مطالعاتی و سیاحتی به زائران بارگاه منور رضوی است.

مهدی قیصری نیک افزود: تالارهای قفسه باز و تالار محققان کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی در تعطیلات رسمی از ساعت هشت صبح تا 19 و در سایر ایام نوروزی از هفت صبح تا 22 برای ارائه خدمات تحقیقاتی و پژوهشی در خدمت‌ مراجعه کنندگان، زائران و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی است.

او اظهار داشت: کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) نیز در تعطیلات نوروزی به جز 13 فروردین ماه به صورت شبانه روزی در خدمت زائران و مجاوران آستان ملکوتی حضرت امام رضا (ع) است.

وی گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائران و مجاوران امام هشتم (ع)، موزه آستان قدس رضوی نیز در ایام نوروز 1392 از ساعت هشت صبح تا 19 برای بازدید عموم علاقه مندان به آثار تاریخی و فرهنگی دایر است.

او گفت: موزه آستان قدس رضوی در مشهد دارای شانزده گنجینه تاریخی و هنری منحصر به فرد نظیر قرآن، هدایای رهبر معظم انقلاب، فرش، تاریخ مشهد، مدال، هنرهای تجسمی، صدف، تمبر، اسکناس و مسکوکات، نجوم و ساعت، ظروف و سلاح، در صحن کوثر حرم‌ مطهر رضوی پذیرایی عموم علاقه ‌مندان به آثار تاریخی و فرهنگی و هنری در ایام نوروز است./س

 


برچسب ها: دایر ، بودن ، کتابخانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.