معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی كرمانشاه از برگزاری نخستین سمینار معرفی فناوری نانو و كاربردهای آن در علوم و صنایع مختلف به میزبانی استان كرمانشاه در روز 17 اسفند ماه جاری خبر داد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

قرن 21، قرن فناوری نانو مهمترین دوران صنعت به شمار می رود از این رو معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد كرمانشاه اقدام به برگزاری سمینار معرفی نانو فناوری و كاربردهای آن در علوم و صنایع مختلف نموده است.

مخاطبین سمینار رشته های مهندسی، علوم پایه، پزشكی، صنایع، الكترونیك، كشاورزی، صنایع مرتبط با كارهای شیمیایی، نساجی، تصفیه آب، دارو سازی، صنایع مواد غذایی و بسته بندی هستند.

ثبت نام شركت در این سمینار از پنجم اسفند آغاز شده و تا 14 اسفند ادامه دارد و به دو صورت رایگان (بدون ارایه گواهی شركت در دوره) و یا پرداخت 100 هزار ریال هزینه همراه با ارایه گواهی شركت در دوره است.

نانوتكنولوژی مجموعه‌ای از فناوری هایی است كه به صورت انفرادی یا با هم در جهت بكارگیری و یا درك بهتر علوم مورد استفاده قرار می‌گیرند، نانو فناوری یك دانش میان‌رشته‌ای است و به رشته‌هایی چون فیزیك كاربردی، مهندسی مواد، ابزارهای نیم رسانا، شیمی ابرمولكول و حتی مهندسی مكانیك، مهندسی برق و مهندسی شیمی نیز مربوط می‌شود/س


برچسب ها: سمینار ، فناوری ، نانو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.