معاون دانشجویی و امور جوانان سازمان جوانان هلال احمر از ارائه آموزش های مهارت های امدادی و کمک های اولیه به نه هزار نفر از ساکنان مناطق محروم و روستایی کشور در قالب اعزام اردوهای جهادی فجر خبر داد.

محمد حسین جوادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به اعزام 300 کاروان نیکوکاری به روستا و مناطق محروم کشور در دهه فجر امسال اشاره کرد و افزود:  این کاروان ها با رویکرد فعالیت های اجتماعی محور  و با شعار پیشگیری، ایمنی و توانمندی، به مناطق محروم اعزام شدند.
 وی ادامه داد:  طبق آمارهای ارایه شده در ایام دهه فجر امسال در قالب کاروان های نیکوکاری جهاد فجر، حدود 300دوره آموزشی مهارت های امدادی و کمک های اولیه در روستاها  و مناطق محروم کشور برگزار شده است.
جوادی ارایه خدمات عمرانی ، بهداشتی، فرهنگی، اجتماعی، زیست محیطی ، مرمت و مقاوم سازی مدارس و مساجد آسیب پذیر، ارتقای سطح سلامت و بهبود شرایط زندگی ساکنان مناطق محروم و تقویت انگیزه جوانان موفق این مناطق را از دیگر خدمات ارایه شده در قالب کاروان های نیکوکاری جهاد فجر عنوان کرد.
معاون سازمان جوانان هلال احمر ارایه مداخلات بشر دوستانه  خدمات اعتماد ساز با تاکید بر ایمن سازی در 300  منطقه آسیب پذیر کشور را از دیگر خدمات این کاروان ها خواند و گفت: در ایام حضور کاروان های نیکوکاری هلال احمر در مناطق محروم، 70 کارگاه مهارت های زندگی و حرفه ای با هدف خلق فرصت ها و شکوفایی ظرفیت های جوانان روستایی برگزار شد.
 جوادی  در ادامه از افتتاح 200  کانون روستایی به منظور تداوم و استمرار برنامه های امدادی و بشر دوستانه توسط معتمدین و جوانان محلی خبر داد./ز
برچسب ها: آمادگی ، ساکنان ، مناطق ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار