مهمترين عناوين بين الملل در روزي که گذشت :

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ،
وزير جنگ رژيم صهيونيستي در سخنراني خود در مراسم گشايش کنفرانس لابي صهيونيستي در واشنگتن به شکست تحريمهاي ايران اذعان کرد.
نايب رييس مجلس دوما روسيه بر تحكيم روابط مسكو با تهران تاكيد كرد.
روزنامه آمريكائي "نيويورك تايمز" ضمن بازتاب خبر تكميل 3000 سانتريفوژ پيشرفته در تاسيسات هسته اي كشورمان اذعان نموده كه ملت ايران نسبت به فشار دولتهاي غربي بي اعتناست و به پيشرفت هاي هسته اي خود ادامه مي دهد.
سفير رژيم صهيونيستي در آمريكا در جريان برگزاري نشست آيپك(لابي رژيم صهيونيستي در آمريكا) در شهر واشنگتن به تكرار ادعاهاي تكراري رژيم صهيونيستي در مورد برنامه هسته‌اي كشورمان پرداخت و به پيشرفت‌هاي روزافزون کشورمان اذعان کرد.
منابع خبري موضوع پرونده هسته اي ايران وانتخاب دوباره يوكيو آمانوبه عنوان مديركل آژانس بين المللي انرژي اتمي را در راس برنامه كاري شوراي حكام اعلام كردند.
تهيه کننده و کارگردان فيلم ارگو در صورت سفر به ايران و آشنايي با ملت بزرگ ايران از توليد چنين فيلمي عذرخواهي خواهند کرد.
روزنامه نیویورک تايمز در مقاله‌ای ضمن تهدیدکردن کرشنر فرناندز ، رئیس جمهور آرژانتین تفاهمنامه امضا شده میان ایران و آرژانتین را مورد انتقاد قرار داد.
روزنامه آمريكائي "واشنگتن پست" اظهار داشته كه انتظار مي رود "جان كري" وزير امور خارجه آمريكا در سفر خود به عربستان سعودي بحث و مذاكره در مورد "بحران سوريه" و "برنامه هسته اي ايران" را در دستور كار خود قرار مي دهد.
رسانه‌هاي آمريکايي به نقل از سخنگوي وزارت امور خارجه اين کشور روز يکشنبه هشدار دادند قرارداد گازي ايران و پاکستان مي‌تواند به اعمال تحريم‌ها عليه اسلام آباد منجر شود.
سعود الفيصل وزير امور خارجه عربستان در كنفرانس خبري مشترك با همتاي آمريكايي اش از تاكيد واشنگتن و رياض بر حل ديپلماتيك برنامه هسته اي ايران خبر داد.
روزنامه صهيونيستي هاآرتص جزئيات جديدي از اعدام صبحي و مجدي ابوجامع دو اسير فلسطيني که بيست و نه سال پيش پس از ماجراي ربودن يک اتوبوس حامل صهيونيست ها اتفاق افتاده است منتشر کرد.
بر اثر اصابت دو گلوله خمپاره به محله الزهراء در شهر حمص سوريه دو نفر کشته شدند.
تهاجم و اشغالگري آمريکا و انگليس در عراق به آرامش و صلح در اين کشور کمک نکرد.
تجمع حمايت از دولت، ملت و ارتش سوريه در مقابله با توطئه با حضور دانشجويان و شهروندان سوري مقيم روسيه و شماري از شهروندان روس برگزار شد.
هشام قنديل در کنفرانس خبري مشترک با نوري المالکي گفت روابط با عراق را در همه زمينه ها تقويت مي کنيم.
يک نماينده پارلمان رژيم صهيونيستي با نمازگزاران مسجد الاقصي درگير شد .
روزنامه فرانسوی لوفیگارو با اشاره به مرگ اسیر فلسطینی در زندان های رژیم که باعث اعتصاب اسیران فلسطینی شد، نسبت به وقوع انقلاب جدید که شراره های آن از نوامبر سال گذشته شعله ور شده بود، هشدار دادند.
با افزايش قيمت حامل هاي انرژي در منطقه يورو، شاخص قيمت توليد کننده (شاخص هزينه توليد)، يعني شاخص قيمت محصولات و موادي که صنايع و شرکت ها در هر ماه توليد مي کنند، در ماه ژانويه نسبت به ماه دسامبر افزايش يافت.
راشد الغنوشي رئيس حزب النهضه تونس از بالا گرفتن خشونتها در اين كشور خبر داد.
پهپادهاي آمريکا به حريم خصوصي شهروندان اين کشور تجاوز مي‎کنند.
يك منبع نزديك به وزارت خارجه بلژيك از آمادگي اين كشور براي اسكان بقاياي گروهك تروريستي منافقين خبر داد.
منابع خبري از ورود وزير امور خارجه کشورمان به استان نجف اشرف خبر دادند .



برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار