رئیس کمیته امداد امام‌خمینی شهرستان جم از رشد 89 درصدی درآمد صندوق صدقات در جم خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، مسلم انیژپور صبح امروز در نشستی با مسئولان منطقه اظهار داشت: در اسلام تأکید بسیار زیادی در خصوص کمک به همنوعان شده است و در همین راستا کمیته امداد امام‌خمینی با دستور امام راحل در 14 اسفند سال 57 تأسیس شد.

وی افزود: خدمت به افراد بی‌بضاعت ارزش زیادی دارد و همه موظف به ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات به این عزیزان هستیم.

رئیس کمیته امداد امام‌خمینی جم یادآور شد: در حال حاضر کمیته امداد امام‌خمینی شهرستان جم تعداد یک‌هزار و 330 خانوار در قالب دو هزار و 900 نفر مددجو را تحت پوشش خود دارد.

انیژپور از برگزاری کلاس‌های کارآفرینی و کسب کار مشروع توسط کمیته امداد امام‌خمینی جم خبر داد و افزود: در سال‌جاری با همکاری و استفاده از اساتید مجرب شهرستان جم کلاس‌های کارآفرینی و کسب و کار مشروع در کمیته امداد امام‌خمینی شهرستان جم تشکیل شده است.

وی عنوان کرد: بالا بردن آگاهی افراد در زمینه‌های کسب و کار، ارتباط و تعامل با کارفرما، نقش تعلیم و آموزش در جهاد اقتصادی، رعایت اصول اخلاقی و شرعی در کسب و کار و معامله از جمله موارد مطرح شده در این کارگاه بوده است.

رئیس کمیته امداد امام‌خمینی شهرستان جم از رشد 89 درصدی درآمد صندوق صدقات در جم خبر داد.

انیژپور اظهار داشت: درآمد صندوق‌‌های صدقات امسال کمیته امداد امام‌خمینی شهرستان جم در مقایسه با سال گذشته رشدی بالغ بر 89 درصد داشته است.

وی افزود: این درآمدها در زمینه‌های مختلف از جمله فرهنگی شامل هزینه تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان، بهداشت و درمان، تهیه جهیزیه نوعروسان، بازسازی و تعمیرات مسکن مددجویان، تأمین کالاهای اساسی، ودیعه مسکن و وام کارگشایی و اشتغالزایی خانواده‌های بی‌بضاعت و تحت پوشش کمیته امداد امام‌خمینی هزینه می‌شود.

این مسئول با اشاره به اهمیت و جایگاه کمک به نیازمندان در آیات، احادیث و روایات گفت: با بهره‌گیری از این منابع طرح‌های مختلفی در راستای احیا و ترویج سنت‌های حسنه و الهی احسان و صدقه تدوین و اجرا می‌شود.
برچسب ها: صدقات ، جم ، عسلویه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.