اردوی آماده سازی تیم های ملی ورزش سه گانه ایران که قرار بود از 14 اسفند ماه در ماهشهر آغاز شود به چهار روز بعد موکول شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، اردوی آماده سازی تیم های ملی ورزش سه گانه ایران که قرار بود از 14 اسفند ماه در ماهشهر آغاز شود به رغم هماهنگی های انجام شده با مسوولان استان خوزستان و شهرستان ماهشهر، به دلیل استقرار ستاد راهیان نور در ماهشهر برگزار نمی شود و به 18 اسفند ماه در تهران موکول شد.

برای حضور در این اردو که تا 28 اسفند ماه ادامه خواهد داشت محمداصغری خاتونی، نوید سلیمی پور، فرشاد دادفر، سلمان تیموری در رده سنی بزرگسالان، احسان امینیان، محمدمهدی رحمتی، حسین نعمت خواه و میلاد طاهری در رده سنی امید، محمد غزنچایی، ساسان مالمیر، سیدمحمد حسینی و امین تاکی در رده سنی جوانان و سعید علیزاده، سیدپارسا محجوب، مسعود علیزاده و امین سقایی در رده سنی نوجوانان دعوت شده اند.

هدف از برگزاری این اردو، آماده سازی ملی پوشان سه گانه کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا است.

این رقابت ها نیمه اول اردیبهشت سال 1392 در کشور فیلیپین برگزار می شود.

پیش از این قرار بود اردوی تیم های ملی ورزش سه گانه از 14 تا 26 بهمن ماه در ماهشهر برگزار شود اما رییس اداره ورزش و جوانان این شهرستان به رغم هماهنگی های انجام شده با مسوولان استان خوزستان و شهرستان ماهشهر، استقرار ستاد راهیان نور در این شهرستان را به اطلاع مسوولان فدراسیون ورزش سه گانه رساند و به این ترتیب، اردوی یاد شده 18 تا 28 اسفند ماه در تهران برگزار خواهد شد./زر

برچسب ها: سه گانه ، تیم ملی ، اردو ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار