تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز به عنوان نائب قهرمانی تور لانکاوی مالزی رسید.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، در پایان 10 مرحله رقابت که با حضور 22 تیم از کشورهای مختلف برگزار شد، در مجموع تیمی، MTN آفریقای جنوبی با 104 ساعت و 48 دقیقه و 19 ثانیه بر سکوی قهرمانی ایستاد و پتروشیمی تبریز با 9 دقیقه و اندرونی ونزوئلا با 13 دقیقه اختلاف نسبت به تیم اول در رده های بعدی قرار گرفتند.

در مجموع انفرادی نیزآردوندو کلملبایی از تیم ژاپن با 34 ساعت و 53 دقیقه و هفت ثانیه اول شد و پیتر وینیگ هلندی از تیم استرالیا با یک دقیقه و 15 ثانیه و سرجیو پاردیلا با دو دقیقه و 10 ثانیه اختلاف نسبت به نفر اول در رده های دوم و سوم ایستادند.

در رده بندی بهترین رکابزنان آسیایی نیز وانگ از تیم هینگ ژیانگ چین با 34 ساعت و 55 دقیقه و 47 ثانیه در رده نخست ایستاد و امیر کلاهدوز و قادر میزبانی هر دو از پتروشیمی تبریز در رده های بعدی قرار گرفتند.

در بهترین های امتیاز این تور، حسین ناطقی با 37 امتیاز و قرار گرفتن در رده دهم، بهترین عنوان دوچرخه سواری امتیازی را در تیم پتروشیمی تبریز کسب کرد و امیر کلاهدوز نیز با هشت امتیاز و قرار گرفتن در رده چهاردهم، بهترین عنوان کوهستان در تیم پتروشیمی را از آن خود کرد.

قادر میزبانی، حسین ناطقی، مهدی سهرابی، سعید صفرزاده، علیرضا اصغر زاده و امیر کلاهدوز رکابزنان پتروشیمی در این دوره از رقابت های تور لانکاوی را تشکیل می دادند./س

 

برچسب ها: پتروشیمی ، تبریز ، قهرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.