معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری گفت: طی دو ماه گذشته 10 هزار تن برنج در استان چهارمحال و بختیاری توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

علیرضا جیلان، در نشست شورای اداری شهرستان شهركرد، با بیان اینكه هم اكنون در استان چهارمحال و بختیاری هیچ مشكلی برای تامین برنج وجود ندارند افزود: در شبكه توزیع توسط بخشداری ها و فروشگاه های منتخب شهری، روزانه 50 تن برنج توزیع می شود.

وی، میزان برنج مورد نیاز مردم استان چهارمحال و بختیاری طبق آمار سال های گذشته را سه هزار تن عنوان كرد و اظهار داشت: تقاضای بی مورد مردم برای خرید، نه تنها خرید را افزایش داده بلكه قیمت را نیز از هر كیسه 290 هزار ریال افزایش داده است.

جیلان گفت: كالاهای اساسی و اقلام موردنیاز مردم درنمایشگاه های نوروزی در تمامی شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری و برخی شهرهای منتخب، از 15 اسفند ماه بمدت 10 روز عرضه می شود.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری، از ذخیره سازی گوشت قرمز و مرغ برای توزیع در نمایشگاه های بهاره خبرداد و خاطر نشان کرد: مرغ گرم با قیمت 58 هزار ریال و مرغ منجمد با نرخ 44 هزار ریال عرضه می شود.

جیلان افزود: برای عرضه مرغ گرم در بازار مشكلی وجود ندارد و در دوره جدید، یك میلیون و 100 هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری های استان چهارمحال و بختیاری گزارش شده است.

وی، از نرخ گذاری گوشت قرمز توسط اتحادیه ها خبرداد و اظهار داشت: گوشت گوساله، هر كیلوگرم 290 هزار ریال، گوشت بره شیری هركیلوگرم 160 هزار ریال، گوشت بره پرواری هر كیلوگرم 140 هزار ریال، گوشت بز و میش هركیلوگرم 170 هزار ریال و گوشت منجمد نیز هر كیلوگرم 160 هزار ریال فروخته می شود.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری، سهمیه پسته نوروزی در نظر گرفته شده برای توزیع در استان را 166 تن اعلام كرد و گفت: با در نظر گرفتن هزینه های جانبی حمل و تبدیل پسته خام به پسته مصرفی، هر كیلوگرم پسته به قیمت 330 هزار ریال در بازار عرضه خواهد شد.

جیلان، از تامین و عرضه میوه، روغن و شكر مورد نیاز و مصرفی ایام نوروز استان چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه های بهاره خبر داد./س

برچسب ها: توزیع ، برنج ، چهارمحال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.