معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: مربیان امور تربیتی سربازان فرهنگی انقلاب در آموزش و پرورش هستند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، سید علیرضا موسوی‌نژاد صبح امروز در همایش تجلیل از مربیان و معاونان پرورشی شهرستان فردوس اظهار کرد: نهاد امور تربیتی در سال‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی، با هدف گسترش و تعمیق ارزش‌های انقلاب اسلامی در نظام آموزش و پرورش کشور آغاز به کار کرد.

وی با اشاره به سخنان شهید باهنر پیرامون اهمیت نهاد امور تربیتی، افزود: مربیان زمانی با انبیا هم صف و با امام عادل هم ردیف هستند که آموزش را از محتوای تزکیه پر کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی انتقال ارزش‌های دینی و فرهنگی انقلاب اسلامی به مدارس، تربیت و بازسازی دانش آموزان در فضایی انقلابی و اسلامی، شناخت و پرورش استعدادهای دانش‌آموزان در رشد دینی، عقلی، اجتماعی، عاطفی آنان و حفظ ارزش‌ها را از جمله اهداف تشکیل نهاد امور تربیتی عنوان کرد.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: مهم‌ترین اهداف تشکیل امور تربیتی را باید حراست از مرزهای اعتقادی و حفظ دستاوردها و تبیین ارزش‌های انقلاب در مدارس دانست چرا که انگیزه‌های انقلابی و اسلامی همراه با شعار مربیان امور تربیتی سربازان انقلاب هستند سبب تاسیس این نهاد انقلابی شده است.

تعریف 125 برنامه برای حوزه امور تربیتی

وی یادآور شد: وجه تمایز شغلی مربیان و معاونان پرورشی و تربیتی با شغل‌های دیگر در قدرت کسب نور، حکمت و روشنایی است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: امروز 125 برنامه مختلف برای حوزه امور تربیتی و پرورشی مشخص شده که هر کدام سختی کار خود را دارد.

موسوی‌نژاد متذکر شد: امروز 84 درصد دانش‌آموزان مقطع متوسطه با دید مثبت و الگومدارانه به معلمان خود نگاه می‌کنند که این خود از اثرات و ثمرات امور تربیتی است.

در این همایش از مربیان و معاونان پرورشی فردوس با اهدای هدایایی تجلیل شد.
برچسب ها: خراسان ، همایش ، فردوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.