مشاور حقوقي پرسپوليس گفت: باشگاه پرسپوليس براي پيشگيري از عواقب کسر امتياز محتاج کمک دولت و بانک مرکزي است.

 مصطفي شکري مشاور حقوقي پرسپوليس در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: بدليل آنکه دولت مالک باشگاه پرسپوليس است و قرارداد وينگادا جزو هزينه هاي پيش بينش نشده بوده است به همين خاطر وزارت ورزش بايد چاره جويي کند.

طبق اعلام مسئولان فيفا باشگاه پرسپوليس فقط تا 15 مارس فرصت دارد تا پول وینگادا را که مبلغی بالغ بر 200 هزار دلار است، پرداخت کند.


در همین خصوص این نامه با 3 روز تأخیر به دست ما رسیده و ما هم باید برای اینکه کار به کمیته انضباطی کشیده نشود این پول را پرداخت کنیم  فرصت فیفا به ما تمدید نمی‌شود. البته اين راي فيفا خيلي پيش از اين صادر شده بود که ما آن را در ديوان بين المللي فيفا مطرح کرده بوديم تا تجديد نظر شود ولي راي فيفا در اين ديوان قطعي شد و لازم الاجرا است.


وي افزود: بحث سود 5 درصدي قرارداد وينگادا بر اساس مقررات فيفا خسارت تاخير در پرداخت است که در طول يک سال حساب مي شود، البته هنوز اين تاخير به يک سال نرسيده است.


وي در مورد کسر امتياز گفت: در صورتيکه باشگاه پرسپوليس طلب وينگادا را در موعد تعيين شده فيفا پرداخت کند، هيچ امتيازي از باشگاه کسر نخواهد شد، به عبارت ديگر اخطار فيفا جدي است و نبايد آن را پشت گوش بياندازيم./آق

برچسب ها: شکری ، پرسپولیس ، وینگادا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار