به گزارش
خبرنگار جامعه اطلاعاتی باشگاه خبرنگاران ، این ارزیابی با 51 شاخص در چهار محور رضایتمندی کاربران و مشتریان، انجام تعهدات توسعه و اجرا، قانونمداری و توسعه فرهنگ و ادبیات رگولاتوری و عملکرد شبکه انجام میشود که بیشترین شاخصها در محور رضایتمندی کاربران و مشتریان با لحاظ کردن کیفیت سرویس خواهد بود.
ارتقاء سطح آگاهی و رضایتمندی کاربران، ایجاد مکانیزمهای انگیزشی، بهرهمندی از روشهای نوین نظارتی و جایگزینی سیستمهای انگیزشی و تشویقی به جای سیستمهای تنبیهی و جریمهای از اهداف دیگر ارزیابی اپراتورهای سرویسهای فناوری اطلاعات است که در این روش هر اپراتور، خود به عنوان یک ناظر همواره تلاش میکند در رقابت با سایر اپراتورها سطح خدمات و کیفیت خود را ارتقاء دهد که این موضوع توسعه و ارتقاء کیفیت خدمات و رضایتمندی مردم را در پی خواهد داشت.
نتایج حاصل از ارزیابی علاوه بر معرفی به دبیرخانه جشنواره فاوا به منظور تقدیر از اپراتورهای برتر، برای آگاهی کاربران از کیفیت سرویسدهی اپراتورها اطلاعرسانی میشود.
سومین جشنواره فاوا اردیبهشت 92 توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد. /ز