معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه هنر تهران گفت: تغییر ارزش ها و شبهه افکنی دینی و از هم پاشیدن بنیان خانواده از مهم ترین اهداف غرب و شبکه های ماهواره ای به شمار می آید.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران؛ حجت الاسلام سجاد کریمیان مجد، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر تهران در اختتامیه چهارمین همایش ملی ناتوی فرهنگی که در دانشگاه ملایر برگزار شد طی سخنرانی گفت: جنگ نرم دشمن از 3 طریق سیاسی، اقتصادی و رسانه ای بروز کرده است که جنگ رسانه ای بیشترین تاثیر را در میان ملت ها داشته است.

وی افزود: جنگ نرم رسانه ای دشمن ماهواره ها،اینترنت و شبکه های مجازی است که باید در مقابل ابزار جنگ نرم دشمن مقابله و دفاع است.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر تهران تصریح کرد: در دانشگاه هنر تهران فضای مجازی سایبری، جراید، سینما و تلویزیون و شبکه های ماهواره ای از محورهای رسانه ای جنگ نرم دشمن است و البته شبکه های ماهواره ای پرمخاطب ترین رسانه در این میان به شمار می آیند.

وی تصریح کرد: تغییر ارزش ها و شبهه افکنی در مفاهیم دینی، عادی سازی نگهداری از حیواناتی چون سگ، تغییر ذائقه مخاطبان و تبلیغ مسیحیت از بزرگ ترین اهداف این شبکه ای ماهواره ای است که متاسفانه حرکت به سمت و سوی فرهنگ غرب و تغییر در سبک پوشش، رفتارهای اجتماعی که در جامعه ما وجود دارد از این شبکه های نشات می گیرد و این امر در بین اقشار مختلف از افراد تحصیل کرده تا کم سواد در جامعه رواج یافته است.

وی خاطر نشان کرد: از بین رفتن حریم خانواده، بزرگ نمایی و برجسته سازی آسیب های اجتماعی، نهادینه کردن واژه های فقر، گرانی از مهم ترین آسیب های شبکه های ماهواره ای برشمرد چنانچه مهم ترین هدف غرب از ترویج بی بند و باری و از هم پاشید بنیان خانواده است بنابراین ارتباط صمیمی و گرم با خانواده، تغییر سبک زندگی بر پایه های اسلامی و اعتقادی و شناخت واقعیت ها را مهم ترین راه مقابله با آسیب های ماهواره ای و رسانه ای برشمرد./ح
برچسب ها: ارزش ، اسلام ، غرب زدگی ، دین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار