فرماندار تنگستان از آمادگی کامل این شهرستان برای استقبال از مهمانان نوروزی و افتتاح چندین پروژه عمران شهری، روستایی و شهری در اسفند سال‌جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، احمد جعفری‌نسب صبح امروز در نشست کمیته عمران، مسکن و شهرسازی شهرستان تنگستان اظهار داشت: باید مصوبات نشست کمیته عمران، مسکن و شهرسازی تنگستان به‌عنوان اولویت  مهم کاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان قرار گیرد تا نتایج  مطلوب و کارایی آن بتواند در سطح شهرستان مثمرثمر واقع شود.

فرماندار تنگستان افزود: مدیران شهرستان باید با اطلاع کامل در نشست کمیته عمران، مسکن و شهرسازی شهرستان حضور یابند.

جعفری نسب با بیان اینکه تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی تنگستان می‌تواند نتایج مطلوبی در سطح شهرستان داشته باشد، افزود: همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی شهرستان اگر همراه با تعامل باشد می‌تواند نتیجه مطلوبی در سطح  شهرستان داشته باشد.

وی از اداره راه و شهرسازی تنگستان خواست تا در جهت نصب علائم راهنمایی و رانندگی در دو مسیر اهرم و دلوار و روستاهای شهرستان اقدام کنند.

فرماندار تنگستان از اداره راه و شهرسازی تنگستان خواست برج‌های نوری که با مشکل روشنایی در مسیر جاده روستایی و اصلی شهرستان مواجه است مشکل آن‌ها را برطرف کنند.

فرماندار تنگستان از دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست با بر طرف کردن کمبودهای احتمالی با ایجاد امکانات لازم، آمادگی کامل برای استقبال از مهمانان نوروزی را داشته باشند.

جعفری نسب از آمادگی کامل شهرستان برای استقبال از مهمانان نوروزی و افتتاح چندین پروژه  عمران شهری، روستایی و شهری در اسفند سال جاری خبر داد.

پرویز شعبانی معاون امور عمرانی فرمانداری تنگستان نیز در سخنانی گفت: می‌طلبد دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای رفع کمبودها و موانع در شهرستان با آمادگی کامل برای استقبال از مهمانان نوروزی، تنگستان را آماده کنند./ج1

برچسب ها: بوشهر ، نوروز ، افتتاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.