رییس هیات ورزشهای جانبازان و معلولان خراسان رضوی گفت: علیرغم این ظرفیت ها تاکنون حتی یک ورزشگاه مخصوص جانبازان و معلولان در استان خراسان رضوی ایجاد نشده و تنها یک مجموعه ورزشی به صورت اجاره ای در مشهد فعال است


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، هادی رضایی با بیان این مطلب اظهارداشت: دولت متولی ورزشهای همگانی است و هیاتهای ورزشی مسوولیت توسعه ورزشهای قهرمانی را عهده دارند ولی با امکانات و اعتبارات موجود امکان لازم برای این هیاتها فراهم نیست.

وی افزود: تیم بسکتبال با ویلچر این استان با کسب قهرمانی در رقابتهای لیگ دسته اول باشگاههای کشور که هفته گذشته در کرمان برگزار شد، به لیگ برتر کشور راه یافت.

او همچنین از دعوت 11 نفر از ورزشکاران جانباز و معلول این استان طی دو ماه گذشته به اردوهای مختلف تیم های ملی خبر داد.

رضایی بیان کرد: ˈجواد شکوهی نسبˈ، ˈسعید ایزانلوˈ و ˈمحمد اندایشˈ به پنجمین اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان اعزام شدند.

او اظهار داشت: ˈسوزان رشیدیˈ به نخستین اردوی تیم ملی بدمینتون جوانان، ˈزهرا انصاریانˈ، ˈفاطمه محمدیˈ، ˈمریم ترابیˈ و ˈفاطمه سعادتیˈ به نخستین اردوی تیم ملی تنیس روی میز جوانان جانباز و معلول کشور عزیمت کردند.

وی گفت: ˈمهسا سعادتˈ، ˈسمانه قنبرزادهˈ و ˈزهره هنرمندˈ هم به نخستین اردوی آمادگی تیم والیبال نشسته جوانان کشور اعزام شدند/س

 

برچسب ها: توجه ، ورزش ، جانبازان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.