استاندار كهگیلویه وبویراحمد مهرورزی و خدمت صادقانه ،عدالت محوری را از ویژگی های دولت دكتراجحمدی نژادخو.اندو گفت:دولت های نهم و دهم برای توسعه مناطق محروم سنگ تمام گذاشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران یاسوج،دكتر سید'حسین صابری' با بیان اینكه بنده از سن 18 سالگی فعالیت سیاسی و اجرایی خود را در دولت های مختلف شروع كرده ام ، افزود چنانچه به دیده انصاف به مسایل نگاه كنیم، دولت محمود احمدی نژاد در خدمت به مناطق محروم عملكرد موفقی داشته است.
وی دربخشی از نشست یكشنبه شب خود بیان كرد: در روستاها و مناطق محرومی كه فقر و بدبختی عجین بودند و در خانه های گلی و كپری سكونت داشتند در دولت های نهم و دهم بهترین و شیك ترین منازل مسكونی با هزینه و تسهیلات دولتی ساخته شده است.
استانداركهگیلویه وبویراحمد گفت: البته این دولت نیز ضعف ها و نقایصی داشته ولی خدمات و كارهای عمرانی انجام شده از سوی این دولت به هیچ وجه قابل مقایسه با گذشته نیست.
دكتر صابری اظهار كرد: برخی مشكلات خارجی و چوب لای چرخ كن های داخلی نیز موانع زیادی را در مسیر اجرای عدالت دراین دولت به وجود آورد كه بسیاری از انها در سال های اخیر قابل لمس و محسوس بوده است.
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر پیش بینی شما از وضعیت انتخابات آینده چیست، اظهار كرد: انتخابات همچون دوره های گذشته با شور و نشاط مردمی و با رعایت قانون انجام خواهد شد.
صابری در پاسخ به سوالی در خصوص شعار ' زنده باد بهار' كه از زبان دولتمردان در ماه ها و روزهای اخیر بیان شده ، افزود: بنده اطلاعی در این زمینه ندارم، تاكنون پاسخی هم در این راستا نیافته ام كه بخواهم در این باره اظهار نظر كنم.
خبرنگاری در خصوص سووالی درباره انتخابات آینده گفت: بنده نماینده این دولت در استان كهگیلویه وبویراحمد هستم و موظفم به عنوان یك امانتدار سیاست ها و راهبردهای این دولت را برای خدمت به این مردم انجام دهم.
وی در پاسخ به تحلیل خبرنگاری كه می گفت احمدی نژاد یعنی مشایی و مشایی یعنی احمدی نژاد نیز اظهار كرد: این تحلیل درست نیست و هر فردی تفاوت های زیادی با فرد دیگری در ابعاد مختلف دارد.
استاندار كهگیلویه وبویراحمد گفت: خط مشی و معیار اصلی بنده در هر زمینه ای خط ولایت است و حمایتم از هر شخص حقیقی و حقوقی تا زمانی است كه وی در این مسیر باشد و به طور یقین زمانی كه كوچكترین انحرافی از این مسیر درست كرد حمایت و مسیرم را با این شخص نیز جدا خواهم كرد./س

برچسب ها: دولت ، نهم ، دهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.