"سامر العيساوي" زنداني فلسطيني پس از 214 روز اعتصاب غذا اظهار داشت كه شهادتش پيروزي خواهد بود زيرا با اين عمل نشان خواهد داد كه ذلت اشغالگري صهيونيست ها را نمي پذيرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري معا ، وي در پيامي كه به روزنامه "گاردين" داده نوشته است "اگر قلب من از حركت ايستاد نگران نباشيد. من امروز و حتي پس از شهادتم زنده خواهم بود زيرا بيت المقدس در رگ هاي من جريان دارد. اگر من شهيد شدم، اين يك پيروزي است اگر ما آزاد شويم اين يك پيروزي است زيرا راهي است براي اينكه نشان دهيم مخالف اشغالگري و ظلم و استكبار رژيم صهيونيستي هستيم."
اين زنداني مقاوم فلسطيني در ادامه افزوده است "قلب من بشدت آسيب ديده است اما من تا روز پيروزي كه همان روز شهادتم خواهد بود به اعتصاب غذا ادامه خواهم داد. اين آخرين سنگي است كه دارم و آن را حفظ خواهم كرد من اين سنگ را بسوي ستمگران و زندانبانان رژيم صهيونيستي پرتاب مي كنم، آنهايي كه نژادپرست اند و عليه ملت ما به تخاصم و اشغالگري ادامه مي دهند."
وي در ادامه با انتقاد از حمايت كشورهاي غربي از رژيم صهيونيستي افزوده است "رژيم صهيونيستي بدون حمايت دولتهاي غربي نمي تواند به اقدامات سركوبگرانه خود ادامه دهد." عيساوي در ادامه مي گويد "رژيم صهيونيستي هنوز از حكم قيوميتي كه انگليس به آن رژيم داده براي اشغالگري در سرزمين هاي فلسطيني استفاده مي كند. وي در ادامه در مورد خانواده خود نيز سخن گفته و افزوده است "خانواده من به بيت المقدس تعلق دارند، آنان مورد آزار و اذيت بسياري قرار گرفته اند اما هنوز به دفاع از حقوق فلسطينيان و زندانيان فلسطيني ادامه مي دهند."
عيساوي از يكم آگوست سال گذشته ميلادي در اعتراض به حبس غير قانوني خود توسط رژيم صهيونيستي دست به اعتصاب غذا زده است . 






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار