مدیر بیمارستان شهید رجایی گچساران گفت: بیمارستان شهید رجایی گچساران تا پایان امسال به دستگاه‌های سی‌تی‌اسکن، رادیولوژی دیجیتالی و دستگاه اکو و سونه می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،منصور مظاهری اظهار کرد: در زمینه خرید تیوب دستگاه سی‌تی‌اسکن با حمایت‌های غلامرضا تاج‌کردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی از طریق هیئت امنای عرضی مسئله اقدام شد که این دستگاه خریداری شده و هم‌اکنون در گمرک اماده تحویل به بیمارستان است.

وی افزود: افزون بر 650 میلیون ریال برای خرید این دستگاه هزینه شده است که این مبلغ با حمایت نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس از طریق رایزنی با هیئت امنای ارزی کشور پرداخت شده است.

مظاهری تصریح کرد: در صورتی که خرید این دستگاه با ارز آزاد صورت می‌گرفت، بیمارستان توانایی خرید این دستگاه را نداشت و هزینه‌ای نیز افزون بر سه میلیارد ریال نیاز داشت.

مدیر بیمارستان شهید رجایی گچساران از خرید دستگاه رادیولوژی دیجیتالی خبر داد و گفت: هزینه این دستگاه نیز با همکاری نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و از طریق ارز دولتی توسط هیئت امنای ارزی پرداخت شده است.

مظاهری بیان داشت: در حال حاضر در حال آماده کردن ساختمان نصب این دستگاه هستیم که تا پایان امسال به نصب آن اقدام خواهیم کرد.

وی یادآور شد: دستگاه رادیولوژی دیجیتالی توانایی گرفتن عکس‌های رنگی از بیماران را دارد که این عکس‌ها نیازبه تکثیر بر روی سی‌دی یا فلش ندارد و مستقیما از طریق سیستم رایانه به مراکز درمانی مورد درمان بیمار فرستاده می‌شود.

مظاهری ادامه داد: خرید آزاد این دستگاه اعتباری افزون بر هفت میلیارد ریال نیاز داشت که با همکاری و پیگیری نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و رئیس دانشگاه این دستگاه نیز با ارز دولتی از طریق هیئت امنای ارزی با مبلغی افزون بر دو میلیارد و 750 ریال خریداری شده است.

مدیر بیمارستان شهید رجایی گچساران از خرید دستگاه اکو و سونو برای نصب در این بیمارستان خبر داد و گفت: این دستگاه قابلیت سونو‌گرافی و اکو کردن دارد که هزینه خرید این دستگاه 650 میلیون ریال شده است.

مظاهری افزود: مبالغی از هزینه خرید این دستگاه‌ها از محل درآمدهای بیمارستان تأمین شده و مقداری نیز از طریق دانشگاه و وزراتخانه با رایزنی نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی  تأمین شده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.