يكی از افسران پليس اسرائيل امروز، 13 اسفند، با حمله به جلسه قرآن بانوان در مسجدالاقصی، گستاخانه به نسخه‌ای از قرآن كريم اهانت كرد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، يكی از افسران پليس اسرائيل امروز از ورودی باب‌المغاربه وارد مسجدالاقصی شد و با حمله به جلسه قرآن كريم ويژه بانوان فلسطينی كه در اين مسجد در حال برگزاری بود، با لگد نسخه‌ای از قرآن كريم را به زمين پرتاب كرد.

يكی از بانوان شركت‌كننده در جلسه قرآن مسجدالاقصی اعلام كرد: ما روزهای يكشنبه هر هفته جلسه قرآن در اين مسجد برگزار می‌كنيم و امروز در حين برگزاری جلسه يكی از افسران اسرائيلی با حمله به اين محفل قرآنی، نسخه‌ای از كلام وحی را با لگد پرتاب و به اين كتاب مقدس اهانت كرد.

به گفته اين زن فلسطينی، افسر صهیونیست به اين بهانه كه باب‌المغاربه محل ورود شهرك‌نشينان صهیونیستی و گردشگران است و بانوان فلسطينی اجازه ندارند از آن وارد مسجدالاقصی شوند، به جلسه قرآن اين مسجد حمله‌ور شده و به هتك حرمت قرآن كريم اقدام كرده است.

وی همچنين تأكيد كرد: در حال حاضر حالتی از تنش در صحن‌های مسجدالاقصی حاكم است و زنان فلسطينی همچنان در اين محل مستقر هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
فرمانده
۱۰:۵۵ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
پایی که به قران اهانت کند باید قطع شود
Iran (Islamic Republic of)
فراهانی
۲۲:۵۲ ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
خدایا ریشه ی صهیونیسم را از زمین برکن
Iran (Islamic Republic of)
amirali
۲۲:۳۷ ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
ان شاءالله روزی میاد که حضرت حجت ابن الحسن(س) جواب این هتک حرمت رابدهد.
آخرین اخبار