دانشمندان موفق به طراحی و ساخت سنسورهایی در توپ های فوتبال شدند که به دنبال آن می توان در بازی بسکتبال توپ را با موبایل حرکت داد.

به گزارش خبرنگار اورژانس IT  باشگاه خبرنگاران به نقل زا تکنولوژی نیوز این تکنولوژی این امکان را به بازیکنان می دهد تا نقاط ضعف و قوت خود را بشناسند و باری آن ها برنامه ریزی کنند.

این توپ ها متشکل از 6 سنسور هستند و اطلاعات بازی و نحوه درست بازی کردن اشکال و ایرادها را به طور کامل در اختیار بازیکن قرار می دهند.

این توپ ها مجهز به بلوتوث هستند و از طریق گوشی تلفن همراه می توان 4 عمل انجام داد.

این امکانات این اختیار را به بازیکنان و افراد علاقه مند به بسکتبال می دهد که با تمام افراد حرفه ای در این زمینه تبادل اطلاعات کنند، بزرگ ترین و معروف ترین بازیکنان سراسر دنیا را بشناسند از ایده ها و نحوه ی بازی کردن آنها آگاهی پیدا کنند، و به صورت آنلاین حتی با آنها مسابقه دهند.

این برنامه فقط مخصوص توپ هایی با وزن مشخص و دقیق است و برای سایر توپ ها که از قاعده های و مقررات خاصی رد ساخت آنها پیروی نیم شود کاربردی ندارند.

این توپ به صورت بی سیم شارژ می شود و هنوز اطلاعات دقیقی از قیمت آن در اختیار نیست اما این شرکت در تلاش است تا این تجهیزات و امکانات را به سایر رشته های ورزشی نیز ارائه دهد./س
برچسب ها: بسکتبایل ، همراه ، توپ ، بلوتوث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.