با تلاش ماموران پليس استان البرز باند سارقان خودرو که پس از سرقت خودرو ها در کرج آنها را در شهرهاي مرزي به فروش مي رساندند دستگير و به همراه 36 فقره سرقت تحويل مراجع قضايي شدند .

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، سرهنگ «حميدرضا گل صباحي» رئيس پليس آگاهي استان البرز در تشريح اين خبر اظهار داشت : ماموران کلانتري 19 باغستان در پي دريافت اخبار مربوط به سرقت منزل و خودرو در منطقه باغستان طي يک عمليات پليسي موفق به دستگيري 6 نفر متهم سابقه دار که با سرقتهاي مورد نظر در ارتباط بودند شده و از آنها 4 دستگاه اتومبيل زانتيا ، پژو ، ال 90 کشف و متهمان به همراه خودروهاي سرقتي و پرونده مربوط به سرقت منزل و مغازه جهت بررسي هاي تکميلي تحويل پليس آگاهي استان البرز شدند .
 
سرهنگ گل صباحي گفت : به محض وصول پرونده به پليس آگاهي تحقيقات تکميلي از متهمان آغاز و سارقان در بازجويي هاي ماموران به 36 فقره سرقت انواع خودرو در سطح شهرستان کرج اعتراف کرده و اذعان داشتند که خودروهاي سرقتي را جهت سند نمره شدن به اشخاصي در شهرستانهاي سقز ، بوکان ، مياندوآب و خرم آباد فروخته اند .
 
سرهنگ گل صباحي افزود : اکيپي از ماموران پليس آگاهي جهت شناسايي و دستگيري مالخران با هماهنگي مقام قضايي به شهرستانهاي مورد نظر اعزام و با رعايت کليه جوانب و به صورت نامحسوس با همکاري پليس آگاهي شهرستان سقز در اولين مرحله و طي يک عمليات موفق پليسي سه نفر از مالخران را دستگير و بلافاصله آنها را جهت مواجهه حضوري با سارقان به کرج منتقل کردند .
 
 مالخران پس از انتقال به کرج در مواجه با سارقان ناچار به جرم خود مبني بر خريداري اتومبيل هاي مسروقه از متهمان و سند نمره کردن آنها اعتراف کردند .
 
 گل صباحي بيان داشت : ماموران در ادامه عمليات دستگيري متهمان ، طي هشت روز فعاليت شبانه روزي موفق به توقيف 15 دستگاه خودرو مسروقه در سقز و سه دستگاه خودرو ديگر در خرم آباد شدند که مالخران از آنها به منظور جابجايي کالاي قاچاق و مشروبات الکلي استفاده مي کردند .
 
 رئيس پليس آگاهي استان البرز در خصوص نحوه سرقتها گفت : سارقان پس از باز نمودن درب خودرها با ابزارآلات سرقت و يا خم کردن درب خودرو و به سرقت بردن آنها برخي را با تغيير ارکان خودرو و گرفتن سند نمره و برخي را بدون تغيير اصالت آنها به قاچاقچيان مي فروختند .
 
 گفتني است ، ماموران با کشف 12 دستگاه خودرو مسروقه ديگر و شناسايي محل هاي سرقت خودروها جمعا تعداد 36 دستگاه خودرو سرقتي را کشف کردند و متهمان دستگير شده نيز جهت سير مراحل قانوني تحول مراجع قضايي شدند . /ز

برچسب ها: انهدام ، سارقان ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار