همایش منطقه ای مهندسی مکانیک 17 اسفندماه سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق (قیام دشت) برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، همایش ملی مهندسی مکانیک از سلسله همایش های تخصصی در رشته های مهندسی مکانیک است که با مشارکت سازمانها و دانشگاه های مختلف در روز پنجشنبه 17 اسفندماه سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق برگزار می شود.

براین اساس، بوجود آوردن فرصتی برای تبادل آخرین اطلاعات و یافته های علمی میان محققین و متخصصان دانشگاهی و صنعتی در جهت تعالی و ترقی کشور از جمله اهداف برگزاری همایش ملی مهندسی مکانیک است.

شایان ذکر است که اولین همایش منطقه ای مهندسی مکانیک در اسفندماه سال 1389 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق با حضور اندیشمندان در حوزه های مختلف مهندسی مکانیک از سراسر کشور برگزار گردید. از تعداد 400 مقاله فرستاده شده به دبیرخانه کنفرانس 90 مقاله به مرحله شفاهی و 80 مقاله به مرحله پوستر راه پیدا کرده و ارائه شدند.

مکانیک جامدات؛ دینامیک، ارتعاشات و کنترل؛ مکانیک سیالات؛ ترمودینامیک و انتقال حرارت؛ انرژی و محیط زیست؛ بیومکانیک؛ نانو مکانیک؛ طراحی ، ساخت و تولید؛ راهکارهای پیش روی مهندسی مکانیک و صنایع وابسته به آن در مسیر جهانی شدن از جمله محورهای همایش ملی مهندسی مکانیک است.

علاقه مندان برای شرکت در همایش ملی مهندسی مکانیک می تواند به آدرس تهران - کیلومتر 20 جاده خاوران - شهرک قیامدشت - انتهای خیابان شهید باهنر - دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق مراجعه کنند./ع2

برچسب ها: دانشگاه ، مهندسی ، مکانیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار