رانندگی در یک مسیر پر ترافیک فشارهای فیزیکی ناشی از کلاچ و ترمز، گرفتن های مداوم، صدای بوق زمینه های بروز تنش های عصبی را افزایش می دهند و آستانه تحمل شما را پایین می آورند.

به گزارش خبرنگار  علمي باشگاه خبرنگاران: در شرایط ترافیک باید خونسردی خود را حفظ کنید و به موسیقی یا رادیو گوش دهید و از آن لذت ببرید.
 
گوش کردن به سی دی های آموزشی مثل زبان می تواند یک پیشنهاد هوشمندانه باشد چراکه همه حواستان از ترافیک پرت می شود و هم دقت شما به بطالت نمی گذرد.
 
از مجله و کتاب های مورد علاقه تان در ماشین حتما استفاده کنید و هنگام ترافیک های سنگین از مطالعه برای کنترل آرامش تان استفاده کنید.
 
با تمرین ذهن و تلقین آرامش به این درک می رسید که شرایط دیگران هم مانند شماست و دلیلی باری عصبانی شدن وجود ندارد، زیرا یکی از ویژگی های منحصر به فرد خرید شب عید ترافیک های سنگین در خیابان هاست.
 
اگر جزو مسافران مترو، تاکسی و اتوبوس هستند می توانید با یک دستگاه کوچک پخش کننده آهنگ و هدفون به موسیقی کتاب صوتی مورد علاقه تان گوش کنید.
 
بدون شک در روزهای پایانی سال حجم ترافیک تا چند برابر افزایش پیدا می کند و باید ساعت ها پشت صف گره خورده ترافیک باشید پس چه بهتر است که در این روزها کمتر از خودروی شخصی استفاده کنند تا دست کم از شر استرس و کلافگی ناشی از رانندگی در ترافیک خلاص شوید./ع2
برچسب ها: عید ، ترافیک ، هوشمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار