معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی با بيان اينکه جایگاه والاي شهدا نشات گرفته از عشق آنها به ولایت است، گفت: در وصیت‌نامه شهدا شاهدیم که عشق به ولایت در وجود آن‌ها موج می‌زند و بازماندگان را به تبعیت و دفاع از ولایت فقیه دعوت می‌کردند.

به گزارش خبرنگار اعزامی باشگاه خبرنگاران به خرمشهر، محمد خجسته معاون والی و اداری دانشگاه آزاد اسلامی در جمع حاضران در اردوی 5هزار نفری دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای 8سال دفاع مقدس و امام شهیدان در ابتدای سخنانش به بیان خاطره‌ای از دوران حضور خود در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و شهادت چند تن از همرزمانش در منطف خرمشهر پرداخت.

وی در ادامه با اشاره به سوره فاطر، اظهار داشت: در این آیه خداوند متعال زمین‌ها را به دو بخش زمین‌های میت و زنده تقسیم می‌کند.

خجسته در مورد تفسیر این سوره گفت: برخی از علما زمین میت را زمین پر از کفر و شرک می‌دانند و معتقدند زمین‌های زنده زمین‌هایی هستند که در آن کلمه لااله الا الله اوج گرفته است و سرزمین شلمچه از زنده‌تذین زمین‌هاست.


خجسته خاطر نشان کرد: جایگاه والاي شهدا نشات گرفته از عشق آنها به ولایت است.

معاون مالی و اداری دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این‌که سرزمین پاک شلمچه میزبان خون پاک شهدای دفاع مقدس بوده است، اظهار داشت: با کمی توجه در وصیت‌نامه شهدا شاهدیم که عشق به ولایت در وجود آن‌ها موج می‌زد و همیشه بازماندگان را به تبعیت، عشق، محبت و دفاع از ولایت فقیه دعوت می‌کردند.

وی تاکید کرد: در نظام حمهوری اسلامی ایران ولی فقیه خود را از تمام دلبستگی‌های دنیوی جدا کرده است و ما باید با تمام وجود از ولایت فقیه حمایت و دفاع کنیم.

خجسته با بیان اینکه قریب به یک‌سال است از پذیرفتن مسئولیت دانشگاه آزاد اسلامی توسط فرهاد دانشجو می‌گذرد، گفت: وی در این مدت نهایت تلاش خود را در جهت اعتلای این دانشگاه به کار بسته است و تنها به علت کسالتی که داشت نتوانست در کنار شما دانشجویان حاضر باشد.

معاون مالی و اداری دانشگاه آزاد اسلامی، افزود: از جمله دلایل اصلی موفقیت فرهاد دانشجو در این یک‌سال شخصیت آکادمیک و نظم ویژه‌ وی که دوری از حاشیه‌سازی است که سابقا در دانشگاه وجود داشت.

وی ادامه داد: تشکیل چندین کرسی آزاد اندیشی، اردوهای جهادی، تریبون آزاد، راهیان نور و مسائل مختلف فرهنگی از جمله مهمترین اولویت‌های ریاست جدید دانشگاه در کنار التزام ویژه به ارتقای آموزشی و علمی دانشگاه بوده است.

خجسته تصریح کرد: رمز موفقیت فرهاد دانشجو را در التزام، عضق و تبعیت از ولایت فقیه و عملکرد اصولی در چهارچوب قانون دانست.

وی افزود: در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی در نقطه‌ عطفی قرار دارد و هیچ زمانی این مقدار دانشجوی ولایت‌مدار و مومن در این دانشگاه حضور نداشته است.

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان کرد: امیدوارم شما دانشجویان و اساتید با خلوص نیت و پشتکار خود توطئه‌ةای دشمن را خنثی و آن‌ها را نیست و نابود کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار