مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: برای کسب عنوان قهرمانی لیگ باید نفت تهران را ببریم.

محمد نصرتی مدافع تراکتورسازی تبریز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: در آستانه دیدار با نفت تهران شرایط خوبی داریم.
البته بچه های ما به دلیل انجام بازی سخت مقابل الجزیره امارات در لیگ قهرمانان آسیا کمی خسته اند اما انگیزه بالایی برای پیروزی مقابل نفت تهران داریم. هدف ما قهرمانی در لیگ است و برای رسیدن به این هدف باید نفت تهران را ببریم.

وی در مورد نفت تهران گفت: نفت تهران از تیم های خوب لیگ است و نتایج خوبی هم کسب کرده به خصوص در نیم فصل دوم که شکست نخورده است اما در این بازی کار سختی دارند چون ما برای رسیدن به قهرمانی به شدت نیاز به 3 امتیاز این دیدار داریم.

البته نفت تهران هم دنبال سهمیه آسیا است و نمی خواهد در این بازی بازنده باشد. انگیزه 2 تیم باعث می شود تا شاهد بازی زیبا و جذابی از سوی تراکتورسازی و نفت تهران باشیم.

نصرتی در پایان گفت: مشکلات مالی فشار زیادی روی تیم و بازیکنان ما آورده اما مسئولین باشگاه قول داده اند تا هر چه سریعتر مشکلات مالی را حل کنند.

روی قول مسئولین برای حل مشکلات مالی حساب کرده ایم و امیدوارم این اتفاق هر چه سریعتر بیفتد تا بچه های تیم با تمرکز و انگیزه بیشتری بازی کنند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار