" رشیدوطن دوست " و " حمید پناهی" با همکاری گروه موسیقی" سهند" ، آثار ماندگار موسیقی ایران را با عنوان " عاشقانه ها " روز پنجشنبه 17 اسفند ، در تالار وحدت می خوانند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی ، در این کنسرت قطعات و ترانه هایی از آثار فاخر و همیشه ماندگار موسیقی فارسی ، آذری و فولکلور اجرا می شود.  وطن دوست در کنسرت عاشقانه ها سعی کرده است با تنظیم های متفاوت احسان اسداللهی و حمید پناهی ، با اجرایی ویژه، عشق و ارادت خود را نسبت به زبان مادری  و ترانه های فولکلور ایرانی، ابراز دارد. از دیگر برنامه های این کنسرت می توان به تنظیم قطعاتی عاشقانه از پرویز مقصدی ، ریچارد راجرس و....... توسط حمید پناهی اشاره کرد.
 در این کنسرت که به تهیه کنندگی و کارگردانی مجید قنبری برگزار می شود،  داود حیدری گوینده با سابقه رادیو  و تلویزیون نیز به عنوان مجری حضور دارد و هنرمندانی چون  حمید پناهی (پیانو اول)،  فیروز ویسانلو (پیانو دوم)، پیمان حمیدی (کیبورد)، احسان اسداللهی­­­­ (گارمان)، فرهاد فرجلی  (تار)، سیریه ندیر اُوآ  (کمانچه)، ابوالفضل اسداللهی  (نقاره)، محمد نجف زاده  (کلارینت باسون) ، رشید وطن دوست را بعنوان سرپرست و خواننده گروه همراهی می کنند. 
گفتني است؛ کنسرت " عاشقانه ها " 17 اسفند ساعت 30/18 در تالار وحدت اجرا می‌شود./ص
 

 
برچسب ها: ترانه ، عاشقانه ، تالار ، وحدت ، کنسرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار