استاندار اردبیل گفت: برای انجام کارهای بزرگ و ماندگار راهی جز اتکا به نیروی انسانی جوان، ماهر و دلسوز نداریم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اکبر نیکزاد در نشست با جمعی از اصحاب رسانه و خبر در اردبیل اظهار داشت: رسانه‌ها اصلی‌ترین رکن حاکمیت دموکراسی و آزادی در جوامع هستند که می‌توانند با نقدها و انتقادات دلسوزانه بسیار راهگشا و پویا عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه پرداختن به مسائل فرهنگی یکی از ضروری‌ترین نیازهای جامعه امروز است، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین موضوعات و محورهای کاری مطبوعات و رسانه‌های استان پرداختن به مباحث و موضوعات فرهنگی است و اخبار و اطلاعاتبایستی منطبق بر واقعیات بوده و امانتداری کاملاً رعایت شود.

استاندار اردبیل حمایت خبرنگاران و رسانه‌های استان را مورد تاکید قرارداد و یادآور شد: مسئولان ذیربط باید در ساماندهی خبرنگاران و نیز ارتقای سطح آموزشی آنان گام‌های موثرتری بردارند تا شاهد تحولات چشمگیری در زمینه‌های فرهنگی و مطبوعاتی استان باشیم.

نیکزاد در بخش دیگری از سخنان خود بر نقش و جایگاه خبرنگاران و رسانه‌ها در فراهم ساختن حضور حداکثری مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود: مطبوعات و رسانه‌ها در انتخابات نقش مهمی دارند و موجب می‌شوند تا مردم از بصیرت سیاسی و اجتماعی عمیقی برخوردار باشند و در واقع به مانند پل ارزشمند ارتباطی میان مردم و مسئولان یاریگر نظام و انقلاب هستند.

وی گفت: خبرنگاران و مطبوعات زبان گویای انقلاب هستند و دادن امید، نشاط و آرامش به جامعه از رسالت سنگین خبرنگاران است که در این راستا نقش مهمی را در افزایش اعتماد عمومی دارند و با برقراری ارتباط و تعامل دوسویه زمینه مشارکت مطلوب مردم را در عرصه‌های مختلف فراهم می‌کنند.

رئیس شورای اداری استان با قدردانی از حضور خبرنگاران به ویژه خبرنگاران پر تلاش در جلسات و نشست‌های مختلف با هدف اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به آحاد جامعه یادآور شد: در عصر معاصر مزیت یک رسانه به اطلاع‌رسانی به موقع، شفاف و روشن است که در این عرصه نباید از قافله جهانی عقب بمانیم/س 

برچسب ها: اردبیل ، اتکا ، به ، نیروی ، انسانی ، جوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.