مراسم اختتامیه جشنواره سلامت با حضور مدیرکل سلامت شهرداری تهران، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 ، مدیران خانه های سلامت و جمعی از تلاشگران و دست اندرکاران حوزه سلامت شهروندی در تالار وحدت برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، دکتر محمد مهدی گلمکانی مدیر کل سلامت شهرداری تهران ، با بیان این که مفهوم سلامت باید توسط تمام مردم و سازمان ها مورد توجه قرار گیرد، شهر سالم را شهر اخلاق دانست که در آن علاوه بر خود مراقبتی ، به دگر مراقبتی نیز پرداخته و نهضت سلامتی در شهر ایجاد شود.
وی ضمن تشکر از مشارکت شهروندان منطقه 11 در اجرای برنامه های سلامت محور خاطر نشان کرد که سلامت متعلق به همه است و تمام مردم و سازمان ها باید برای ارتقای سلامت نقش آفرینی کنند.
مدیر کل سلامت شهرداری تهران با اشاره به اقداماتی که شهرداری تهران طی سال های اخیر در حوزه سلامت انجام داده است ؛ از استقبال شهروندان شهر تهران در جشنواره سلامت خبر داد و گفت:« بیش از 315 هزار اثر از سطح شهر تهران و بیش از 25 هزار اثر از شهروندان منطقه 11 به دبیر خانه جشنواره ارسال شده است که  شهروندان به صورت داوطلبانه ایده ها و ابتکارات خود را در حوزه سلامت به اشتراک گذاشتند و تجارب خود را در اختیار یکدیگر قرار دادند.
وی ضمن دعوت از تمام شهروندان برای حضور فعالانه به مشارکت در خانه های سلامت محلات ،ابراز امیدواری کرد که پرچم سلامت اندیشی را با مشارکت و هم اندیشی و درک واقعی از مفهوم سلامت ؛ برافراشته نگه داریم .
محمد کریملو معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 ، در مراسم اختتامیه جشنواره سلامت محلات با اشاره اثر بخشی راه اندازی خانه های سلامت برارتقای آگاهی شهروندان ومشارکت آنان در موضوعات مرتبط با سلامت خاطر نشان کرد که شهرداری تهران گام های بلندی در ارتقای سلامت برداشته است .
وی  ضمن تقدیر از مشارکت شهروندان منطقه 11 به تشریح فعالیت های جشنواره سلامت محلات پرداخت و افزود :« جشنواره سلامت فعالیت خود را با نگاهی ویژه به مفهوم سلامت از دیدگاه شهروندان با محوریت محله ای درقالب کانون های 10گانه پیش گیری از چاقی ، معلولین ، پیش گیری از استعمال دخانیات ،پیش گیری از دیابت ، جهاندیدگان ، خادمین سلامت ، داوطلبین اهدای خون محله ، پزشکان محله ، کودک و مادر و جوانان شهر تهران ؛ آغاز کرد که  شهروندان منطقه 11 نیزبیش از 25هزار اثر با عناوین مختلف در 12 محور به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده اند که با آنالیز تمامی آثار؛ طرح های اجرایی خوبی در جهت بهبود خدمت رسانی در حوزه سلامت به دست خواهد آمد.
این مراسم با تقدیر از برترین های جشنواره در بخش بیشترین آثار ارسالی ، بالاترین کیفیت آثار ارسالی ، مدیران منتخب خانه های سلامت ، تلاشگران وکارشناسان عرصه سلامت  به پایان رسید. /ز

برچسب ها: فعالان ، عرصه ، سلامت ، شهروندی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار