بارها از برنامه هفت تقاضای شرکت در این برنامه در خصوص مسائل این روزهای سینما را داشته‌ام.

ابوالفضل جلیلی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران در واکنش به کاندیدا شدن فیلم " مثل یک عاشق" برای بهترین کارگردانی در جشنواره چین گفت: به دلیل شرایط بد سینما و به هم ریختگی اوضاع این روزهای آن شاهد چنین اتفاقاتی هستیم. 
وی افزود: این شرایط مرا نیز وادار به انجام کار در خارج از کشور می کند زیرا در حال حاضر حدود 6 سال است که فعالیتی در حوزه سینما ندارم. 
وی عنوان کرد: به طور طبیعی هر فیلمسازی باید فیلم بسازد اما اکنون با توجه به سیاست های غلط مسئولان، بسیاری از فیلم سازان قادر به انجام کار در داخل نیستند و جالب این که شمقدری در چنین شرایطی حرف از لابي با کشورهای دیگر را به میان می آورد. 
این کارگردان بیان کرد: بارها از برنامه هفت تقاضای شرکت در این برنامه برای بحث در خصوص مسائل سینما را داشته ام که این اوضاع بهبود یابد اما هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته است. 
جلیلی اظهار داشت: هیچ جشنواره خارجی به فیلمسازان سفارش ساخت یک فیلم را نمی دهد اما چنین امری در ایران صورت می گیرد. 
وی بیان کرد: اما در دهه ی 60 آقای بهشتی به عنوان مسئول سینمای ایران به خوبی مسائل را مورد تحقیقات و تفحص قرار می دهد و چنین مشکلاتی به وجود نمی آمد در حالی که سیاست ای غلط این روز های سینما باعث بروز چنین مشکلاتی شده است./ص
برچسب ها: سینما ، جلیلی ، شرکت ، برنامه ، هفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار