مدیر پروژه مسکن مهر کارکنان صنعت نفت از رشد بیش از ٤٠ درصدی تمامی پروژه های مسکن مهر این صنعت خبر داد.

به گزارش سرويس خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، به نقل از شانا، محمد امیرخانی مشاور وزیر نفت با بيان اين مطلب گفت: اولین پروژه ٢ هزار واحدی مسکن مهر صنعت نفت در شهر اهواز اجرایی شده است که این پروژه با بیش از ٤٠ درصد پیشرفت فیزیکی زمستان سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی با تاکید بر این که این پروژه اولین پروژه مسکن مهر در سطح کشور است که در داخل محدوده شهری اجرایی شده است، افزود: سرمایه گذاری انجام شده در این پروژه بیش از ٤٥ میلیارد تومان بوده است که نیمی از آن آورده بانک است.

مشاور وزیر نفت تاکید کرد: پروژه یک هزار و ٢٠٠ واحدی در شهر پرند نیز یکی دیگر از پروژه های مسکن صنعت نفت بود که به کارکنان صنعت نفت واگذار شده است.

امیرخانی تصریح کرد: یک پروژه یک هزار واحدی نیز در پردیس در حال اجراست که این پروژه نیز ٤٠ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تابستان سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به این که سیاست اصلی وزارت نفت تامین مسکن برای کارکنان با قیمت مناسب است، افزود: طی بررسی های اولیه این طرح، حدود ٤٠ هزار نفر از ١٦٠ هزار نفر پرسنل رسمی (٦٠ هزار نفر بازنشسته و ١٠٠ هزار نفر شاغل)، که حدود ٢٥ درصد از پرسنل نفت را تشکیل می دادند فاقد مسکن شناخته شدند که برنامه ریزی برای خانه دار شدن این افراد از طریق پروژه های مسکن مهر انجام شده است.

مدیر پروژه مسکن مهر صنعت نفت با تاکید بر این که تامین مسکن برای کارکنان صنعت نفت در قالب مسکن مهر، یک ظرفیت سازی از سوی دولت است، گفت: امیدواریم بتوانیم تمامی کارکنان صنعت نفت را که فاقد مسکن هستند، با قیمت مناسب خانه دار کنیم.

محمد امیرخانی تاکید کرد: در گام اول پروژه مسکن مهر کارکنان صنعت نفت برای کارکنان رسمی پیش بینی شده بود که در آن ساخت حدود ٤٠ هزار واحد پیش بینی شد که اولویت احداث این خانه ها از مناطق عملیاتی نظیر خوزستان، بندرعباس و بوشهر آغاز شد؛ اما در گام های بعدی برنامه ریزی برای ثبت نام تمامی کارکنان قراردادی و پیمانکاری نیز انجام شد و هم اکنون تمامی کارکنان صنعت نفت می توانند در این پروژه ها ثبت نام کنند.
 
وی با اشاره به این که هم اکنون حدود ٢٧ استان در برنامه ریزی های اختصاص مسکن به کارکنان صنعت نفت قرار گرفته است، افزود: این پروژه ها در چند استان هم اکنون آغاز شده است که علاقمندان می توانند از طریق آدرس اینترنتی به آخرین اخبار و اطلاعات مرتبط با پروژه های مسکن مهر صنعت نفت دسترسی پیدا کرده و نسبت به ثبت نام در این پروژه ها اقدام کنند.

 امیرخانی با اشاره به عدم استقبال از برخی پروژه های مسکن صنعت نفت نظیر پروژه ٤٠٠ واحدی لوکس شهرک مهاجران، پروژه ٥٠٠ واحدی شهر جدید امیرکبیر اراک، پروژه سیرجان و ... گفت: در تلاش هستیم تا با شناسائی نیازهای واقعی افراد با توجه به اقلیم کشور و تمرکز کارکنان در مراکز عملیاتی، این پروژه ها به شکلی هدفمند تعریف و احداث شود./ر
برچسب ها: پیشرفت ، مسکن ، کارکنان ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار