قصرشیرین - فرماندار قصرشیرین گفت: اماكن اقامتی همچون هتل ها و مهمانپذیرهای این شهرستان برای پذیرش مسافران و میهمانان نوروزی در ایام تعطیلات نوروز سامان دهی شده اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

'حسین پروین' افزود: 10 هتل و سه مهمانپذیر با 322 اتاق و یك هزار و 116 تخت در قصرشیرین وجود دارد كه برای پذیرایی و اسكان مهمانان و مسافران نوروزی خدمات مطلوب اقامتی با قیمت مناسب ارایه می كنند.

وی تصریح كرد: هتل ها و اماكن اقامتی این شهرستان از انواع درجه یك، دو و سه هستند كه ضمن داشتن امكانات مطلوب پذیرایی و اسكان و قیمت های مناسب، منتظر حضور مهمانان و مسافران نوروزی هستند.

پروین اظهار كرد: علاوه بر این، اماكن اقامتی قصرشیرین به رانندگان وسایط نقلیه عمومی و خانواده های درجه یك آنها در سایر ایام سال به جز تعطیلات نوروز، جهت اسكان و استفاده از این اماكن 30 درصد تخفیف در نظر می گیرند.

وی همچنین از آماده سازی 100 كلاس درس با تجهیزات مناسب برای اسكان مسافران نوروزی در مدارس این شهرستان مرزی خبر داد و گفت: 100 تخته چادر نیز در سطح شهر برای اسكان مسافران نوروزی در تعطیلات نوروزی بر پا می شود.

پروین افزود: اماكن اقامتی و مهمان سرای ادارات شهرستان نیز برای اسكان مسافران و مهمانان نوروزی ساماندهی و تجهیز شده اند ضمن اینكه تلاش شده تا با فراهم كردن شرایط مطلوب، نهایت رضایت مسافران را در سفر و اسكان در این منطقه فراهم شود.

فرماندار قصرشیرین قیمت اتاق دو تخته هتل های سه ستاره شهرستان را برای هر شب اقامت 533 هزار ریال، دو ستاره 453 هزار ریال و تك ستاره 290 هزار ریال اعلام كرد و یادآور شد: اقامت یك شب در مهمانپذیرهای درجه یك دو تخته 185 هزار ریال هزینه دارد./س

برچسب ها: سامان دهی ، اماکن ، اقامتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.