دبیر انجمن بیس بال و سافت بال کشور، سطح کیفی مرحله نهایی رقابتهای لیگ بیس بال در سمنان را رضایت بخش دانست.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، کیوان صفاییان با قدردانی از میزبانی خوب سمنان افزود: اسکان تیمهای شرکت کننده، داوران و مسوولان مناسب بود و مقامات ذیربط در این شهرستان برای برگزاری مطلوب این رقابتها، تلاش خوبی از خود نشان دادند.

وی افزود: تیم نیوساد گیلان به دلیل اینکه در لحظات آخر جانشین نماینده تهران شد (تیم تهران انصراف داد)، به سبب تمرینات کم، نتوانست بازیهای قدرتمندی از خود نشان دهد که این امر، طبیعی بنظر می رسید.

ولی سایر تیمها از آمادگی خوبی برخوردار بودند که انگیزه بالای نمایندگان کرمان، بوشهر و سمنان، کیفیت مرحله نهایی را بالا برده بود.

صفاییان درباره نحوه قضاوت داوران گفت: اکثر داوران ممتاز بیس بال از شهرستان کرمان هستند ولی برای آنکه شائبه ای بوجود نیاید، حتی یک داور از این خطه را به سمنان نیاوردیم. زیرا نماینده کرمان یکی از چهار تیم مرحله نهایی بود و ما برای آنکه حرف و حدیثی به میان نیاید، مبادرت به این اقدام کردیم. از اینها گذشته، پنج داور اعزامی به سمنان، قضاوتهای خوبی از خود بنمایش گذاشتند.

وی افزود: سومین دوره لیگ بیس بال در پنج مرحله برگزار شد و در 39 بازی انجام شده، درسهای خوبی از آن گرفتیم. این رقابتها بمدت هشت ماه برگزار شد که در مقام مقایسه با دو دوره قبل، از سطح بهتری برخوردار بود.

صفاییان در ادامه گفت: لیگ از جایگاه بالایی برخوردار است و ما در تلاش هستیم در دوره بعدی، شرایطی فراهم کنیم تا کیفیت مسابقات بالاتر باشد. با توجه اینکه بیس بال ایران برای اولین بار در رنکینگ جهانی قرار گرفته، باید آستین ها را بالا بزنیم و برای پویایی مسابقات لیگ همت کنیم.

دبیر انجمن بیس بال و سافت بال کشور در پایان ضمن تشکر از حمایت بی شائبه محمد علیپور رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی گفت: حضور آقای مهربان دبیر فدراسیون در مرحله نهایی و همچنین آقای هادیان مدیرکل اداره ورزش و جوانان و مقامات شهرداری سمنان در روز پایانی و مراسم اختتامیه باعث شد تا روحیه ورزشکاران مضاعف شود./زر
برچسب ها: بیس بال ، صفاییان ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار