هيئت پارلماني اتحاديه اروپا شنبه شب پس از ديدار از مناطق شرق بيت المقدس ، از رژيم صهيونيستي خواست اسراي فلسطيني را که در زندان هاي اين رژيم اعتصاب غذا کرده اند ، فوري آزاد کند .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري الرساله نت ، هيئت پارلماني اتحاديه اروپا  براي اگاهي  از مشکلات  فلسطيني هاي ساکن بيت المقدس  ديشب از بخش شرقي اين شهر بازديد کرد .
اين  هئيت ابتدا  از محل تحصن فلسطيني ها درمحله البستان در شهر ک سلوان واقع در جنوب مسجد الاقصي  بازديد  و از نزديک  با آنان درباره مشکلات  ساکنان اين منطقه با توجه به تداوم تعرضات و حملات  ارتش رژيم صهيونيستي گفتگو کرد .  
 فلسطيني ها در اعتراض به حملات و جنايت هاي رژيم صهيونيستي و ادامه بازداشت اسراي فلسطيني  در محله البستان تحصن کرده اند .
 هيئت پارلماني اروپا در ادامه از خانه سامر العيساوي اسير فلسطيني که از دويست و بيست و سه روز پيش در يکي از زندان هاي رژيم صهيونيستي  در اعتصاب غذا بسر مي برد ، بازديد و با  
 اعضاي خانواده او گفتگو کرد .
 اعضاي هيئت پارلماني اروپا که به دعوت شوراي روابط  اروپا و فلسطين  به کرانه باختري رود اردن سفر کرده است ، پس از ديدار با اعضاي خانواده العيساوي ، وعده دادند در روزهاي آينده پس از بازگشت به کشورشان ، اين موضوع را در پارلمان هاي اروپايي پيگيري کنند .
ساندرا وايت عضو پارلمان اسکاتلند و عضو هيئت پارلماني اروپا  به خبرنگاران گفت  ادامه حملات و اشغالگري اسرائيل  ظلمي بزرگ  بر مردم فلسطين است و  از جامعه جهاني خواست  اقدامي فوري براي اعمال فشار بر اسرائيل با هدف آزادي اسراي  فلسطيني  صورت دهند .
 عضو پارلمان ايرلند نيز از اسرائيل خواست  به  خواسته هاي اسراي فلسطيني  توجه و مشکلات آنان را بر طرف  و اسراي اعتصاب کننده فلسطيني را آزاد کند .






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار