فرماندار ورزقان از عدم بروز خسارات بر واحدهای مسکونی و دامی این شهرستان بر اثر زلزله 3.8 ریشتری شامگاه دیروز خبر داد.محرم فروغی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: زلزله ای با قدرت 3.8 ریشتر حوالی ساعت 21 و دو دقیقه شامگاه دیروز شنبه این شهرستان را لرزاند که خوشبختانه قدرت آن پایین بود.


 

به گزارش  گروه استانهاي باشگاه خبرنگاران   ،

وی افزود: از دیشب تا ساعت دو و 27 دقیقه بامداد 12 پس لرزه با میانگین قدرت دو نیم ریشتر این شهرستان را لرزاند که خوشبختانه خساراتی در پی نداشت.

فرماندار ورزقان ادامه داد: خانه های تازه احداث روستائیان ورزقان موجب آسودگی خاطر ما شده است و امیدواریم در فصل کاری جدید خانه های سنتی ساز این منطقه نیز با همکاری مردم تبدیل به نوساز با اصول مهندسی شود تا دیگر هیچگونه نگرانی ای از این بابت نداشته باشیم.

وی تصریح کرد: از زمان زلزله 21 مرداد با بزرگی 6.5 ریشتر تاکنون 4400 پس لرزه این شهرستان را لرزانده است و البته همین امر بار روانی بر روی ساکنان منطقه دارد که امیدواریم با همکاری دستگاه های ذیربط در امر مفاوم سازی، اطمینان و آرامش به مردم باز گردد.

زلزله دیشب ورزقان با قدرت 3.8 ریشتر ساعت 21 و 2 دقیقه در 12 کیلومتری ورزقان و 30 کیلومتری اهر در عمق چهار کیلومتری زمین رخ داد./ش

برچسب ها: ریشتر ، لرزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.