مسابقات كاراته قهرمانی بانوان كشور در حالی باقهرمانی كشور معرفی نفرات برتر به پایان رسید كه حاصل تلاش بانوان كرمانشاهی در این مسابقات كسب چهار مدال رنگارنگ طلا، نقره و برنز بود

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

بانوان كاراته كا كرمانشاهی در این رقابت ها موفق به كسب یك مدال طلا، دو نقره و یك برنز شدند تا عملا چهره پرفروغی را از خود در این مسابقات به نمایش گذاشته باشند.

در مسابقات كاراته قهرمانی كشور كه به میزبانی اراك برگزار شد، بانوان كرمانشاهی یعنی 'نادره آقایی' به مقام قهرمانی و مدال طلا دست یافت، 'زینب دوستداری و پریا عزیزی' صاحب مدال نقره شدند و 'دنیا برخورداری' نیز به مدال برنز دست یافت.

در بخش كومیته و در وزن 55- كیلوگرم این رقابت ها كه 38 ورزشكار حضور داشتند، 'زینب دوستداری' از كرمانشاه پس از 'شهناز میر‌حیدری' از تهران كه اول شد، در جای دوم ایستاد و مدال نقره را از آن خود كرد.

در وزن 61- كیلوگرم نیزكه با حضور 36 كاراته كا برگزار شد، ' دنیا برخورداری' از كرمانشاه پس از 'ندا دلدار' از گیلان و 'مهرناز گروسی' از قزوین در مكان سوم قرار گرفت.

در وزن 68- كیلوگرم كه 35 كاراته‌كا با هم به مبارزه پرداختند، 'نادره آقایی' از كرمانشاه با اقتدار عنوان نخست را كسب كرد و 'زهرا مراد‌جانی' از لرستان در مكان دوم قرار گرفت.

و سرانجام در در وزن 68+ كیلوگرم كه با شركت 32 كاراته‌كا برگزار شد، 'پریا عزیزی' از كرمانشاه پس از 'زینب جباری' از تهران در جایگاه دوم قرار گرفت و صاحب گردن آویز نقره شد.

در پایان این رقابت ها، 'نادره آقایی ، زینب دوستداری و پریا عزیزی' به اردوی تیم ملی كاراته بزرگسالان كشورمان دعوت شدند/س
برچسب ها: مدال ، رنگارنگ ، کاراته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.