فرماندار جوانرود از آمادگي كامل اين شهرستان براي استقبال از مهمانان و مسافران نوروزي خبر داد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

مصطفي عظيمي در نشست ستاد تسهيلات نوروزي شهرستان جوانرود، اظهار داشت: تمام زير ساخت ها و امكانات لازم براي استقبال از مهمانان نوروزي در اين شهرستان فراهم شده است.

وي تصريح كرد: كميته هاي مختلف به منظور ايجاد تسهيلات مناسب به مهمانان و مسافران نوروزي در اين شهرستان تشكيل شده است تا خدمات بهداشتي درماني، امداد و نجات، راهداري، گردشگري، اسكان و پذيرايي به بهترين نحو ممكن ارائه شود.

فرماندار جوانرود با بيان اينكه 10 مكان اسكان، خانه معلم و سالن هاي ورزشي با امكانات مناسب براي مهمان نوروز تجهيز شده است، خاطرنشان كرد: اكيپ هاي پزشكي، هلال احمر، انتظامي، كمپينگ گردشگري و راهنما در مبادي ورودي و خروجي و نقاط مختلف شهرستان به صورت ثابت و سيار مستقر خواهند شد.

تهيه لوح فشرده و دفترچه راهنما از جاذبه هاي شهرستان، آمادگي مراكز اقامتي، درماني، داروخانه ها، زيباسازي و پيرايش، سامان دهي پروژه هاي نيمه كاره، مبلمان، آب نماها، نورپردازي و تهيه سفره هفت سين در سطح شهر، توجه به وضعيت خودپردازها، تشديد نظارت بر وضعيت بازار و تامين مايحتاج عمومي، تشديد كنترل ترافيك برون و درون شهري، از جمله تمهيدات اتخاذ شده در اين نشست بود كه عظيمي به آن ها اشاره كرد.

گفتنی است؛ بازارچه مرزی جوانرود یکی از نقاطی است که هر ساله در ایام نوروز گردشگران و مسافرین بسیاری را پذیراست/س 
برچسب ها: گردشگران ، نوروز ، جوانرود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.