ناصر گودرزی در خصوص شانس تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تیم ما با بردن بازی دربی مقابل فولاد خوزستان شرایط بهتری نسبت به قبل پیدا کرده است با تداوم پیروزی ها در لیگ برتر بمانیم.

ناصر گودرزی مدیر عامل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: عدم سقوط تیم ما به لیگ دسته یک بستگی به نتایج حریفان مان در پایین جدول دارد تمام تلاشمان را می کنیم که تماشاگران آبادان محروم از دیدن بازی های تیمشان در فصل آینده نشوند.

گودرزی درباره عملکرد پیروزی سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: فیروزی در کسب نتایج ضعیف تیم نقش اساسی نداشته است تیم ما از لحاظ روحی و روانی تحت فشار بود کادر فنی با سعی و تلاش توانستند بازیکنان به شرایط ایده آل برای ادامه بازی ها برسانند.

وی درباره وضعیت علی مهبینی مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: علی مهبینی یک اشتباه انجام داده و کادر فنی این بازیکن را دراختیار باشگاه قرار داده است به طور حتم کمیته انضباطی طی چند روز آینده تشکیل می شود تا بی انضباطی های این بازیکن را رسیدگی کند.

وی درادامه بیان کرد: باشگاه صنعت نفت آبادان نسبت به مسائل انضباطی و کادر فنی توجه ویژه ای نشان می دهد به طور حتم تشکیل جلسه کمیته انضباطی به نفع علی مهبینی خواهد بود تا در دوران ورز اش دچار مشکل نشود.

وی درباره ارزیابی اش از قرار گرفتن سقف بودجه به جای سقف قرار داد گفت: به نظرم سقف بودجه بهتر از سقف قرار داد است سقف قرار داد مناسب نبود و باشگاه ها را دچار مشکل می کرد برخی از بازیکنان قابلیت شان در حد 350 میلیون تومان نبود اما رقم بالاتر از سقف قرار داد می گرفتند.

مدیر عامل صنعت نفت آبادان در ادامه اظهار داشت: اگر باشگاه ها تراز مالی شان مشخص باشد آن وقت بر اساس بودجه شان با بازیکن قرار داد می بندند تعهدات مالی هم بر اساس رقم بودجه صورت می گیرد.

وی در خصوص اختصاص 20 درصد از بودجه باشگاه ها به تیم های پایه گفت: به نظرم باشگاه ها باید در تمام بودجه شان در اختیار تیم های پایه قرار بدهند تیم های لیگ برتر سرمایه گذاری لازم برای رشد و پیشرفت فوتبال پایه شان باید داشته باشند.

گودرزی بیان داشت: قوانین سازمان لیگ نباید فقط روی کاغذ و نظارت هم در زمینه فوتبال پایه باید داشته باشد در حال حاضر تیم های سرخابی در رده های سنی نونهالان، نوجوانان امید تیم ندارند این دو تیم پایتخت هم باید در مسابقات قهرمانی کشوری در رده های پایه حضور یابند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بعد از 21 هفته ناکامی در لیگ برتر توانستیم برد شیرینی مقابل فولاد خوزستان بدست آوریم امیدوارم با تلاش بازیکنان و حمایت هواداران در لیگ برتر بمانیم و به لیگ دسته یک سقوط نکنیم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار