در هفته پایانی و بیست و ششم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور راه ساری در آخرین بازی خانگی خود در برابر تماشاگرانش شکست خورد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران، تیم راه ساری که در حضور بیش از دو هزار هوادار خود در سالن ورزشی سید رسول حسینی میزبان شهرداری ساوه بود در نهایت چهار بر دو از مهمان خود شکست خورد.

تیم فوتسال راه ساری با شکست مقابل شهرداری ساوه پانزدهمین شکست فصل را متحمل شد و با 23 امتیاز در بین 13 تیم در رده سیزدهم جدول قرار گرفت و با خوش شانسی حضورش را برای فصل آینده در لیگ برتر مسجل کرد.

نیمه نخست بازی تیم میزبان همچون بازی های گذشته خوب آغاز کرد و در همان دقایق ابتدا بازی توسط یاسر ابراهیمی به گل رسید.

در نیمه دوم بازیکنان شهرداری ساوه بازی را بهتر آغاز کرد و موفق شدند در دقیقه 25 توسط محمد رضا زحمتکش بازیکن ملی پوش خود به دومین گل برسند.

پس از گل برتری شهرداری ساوه این بار نوبت بازیکنان راه ساری بود که توسط رضا اسماعیلی کاپیتان خود در دقیقه 28 به دومین گل و تساوی بخش دست یابند.

بازیکنان راه ساری با تشویق تماشاگران خود برای رسیدن به گل برتری بی تابی می کردند و در چندین موقعیت خود و حتی تک به تک به گل نرسید تا اینکه در دقایق پایانی بازی بازیکنان شهرداری ساوه دو بار توسط علی اسدی و محمد مشجری در دقایق 35 و 37 به گل رسیدند تا بازی را چهار بر دو از میزبان خود راه ساری ببرند.

تیم راه ساری در پایان دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با 23 امتیاز دهم شد و شهرداری ساوه نیز با 29 امتیاز در رده نهم جای گرفت.

پس از پایان این دیدار و شکست های اخیر راه ساری در خانه تماشاگران و چند بازیکن معترض راه ساری به نحوه کادرفنی و مدیریت باشگاه اعتراض کردند و حاشیه هایی را نیز بر پا کردند./س

برچسب ها: کشور ، راه ساری ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.