محسن رضایی که کاندیدا شدن خود برای انتخابات ریاست جمهور در سال آینده را رسما اعلام کرده است، در قالب سفری دو روزه فردا وارد سنندج می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج ، رضایی که  بحث کاندیدا بودن وی برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده قطعی شده است طی روزهای 13 و 14 اسفند ماه سال جاری مهمان مردم استان کردستان است و برنامه های مختلفی نیز برای استقبال از سوی تدارک دیده شده است. 
همچنین قرار است که محسن رضایی علاوه بر دیدار عمومی با مردم سنندج با شماری از فعالان سیاسی استان کردستان و افراد فعال در ستادهای انتخاباتی وی نیز دیداری داشته باشد.
از هفته قبل تاکنون در مرکز شهر سنندج محلی به عنوان دفتر ارتباطات مردمی محسن رضایی راه اندازی شده است که گفته می شود وی در این سفر این دفتر را به صورت رسمی افتتاح می کند.
سفر محسن رضایی به استان کردستان از اولین برنامه های رسمی انتخاباتی در این استان به شمار می رود هر چند از دو ماه قبل تاکنون برنامه های متعدد دیگری نیز در این بخش و البته به صورت خصوصی در کردستان برگزار شده است.
در همین حال اعضای ستاد تبلیغاتی محسن رضایی در کردستان مشخص شده اند و از ابتدای اسفندماه نیز در حال عضو گیری و ساماندهی برنامه های تبلیغاتی وی در این استان هستند./س
برچسب ها: سفر ، انتخابات ، افتتاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.