مربی تیم فوتبال صبای قم در خصوص شرایط تیمش قبل از بازی استقلال گفت: شرایط تیم مناسب است تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و روی نقاط ضعف وقوت استقلال کار کردیم درمجموع مشکل خاصی برای بازی با استقلال نداریم.

محمود فکری مربی تیم فوتبال صبای قم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال برای بازی با استقلال برنامه داریم و می خواهیم با بهره گرفتن از امتیاز میزبانی سه امتیاز این بازی را به دست بیاوریم هر چند که کسب یک امتیاز هم برای ما بد نیست.

فکری در ادامه اظهار داشت: ما در هفته های اخیر به خاطر شرایط بد روحی و عدم تمرکز بازیکنان نتوانستیم مقابل حریفان نتایج خوبی کسب کنیم امیدوارم با بردن استقلال روحیه بازیکنان برای ادامه مسابقات بالا برود.

وی تصریح کرد: همانطور که ما برای تثبیت جایگاهمان به برد مقابل استقلال نیازمند هستیم آبی پوشان هم برای عقب نیافتادن از کورس قهرمانی به پیروزی در این دیدار نیاز مبرم دارند به هر حال کار سختی هر دو تیم مقابل یکدیگر دارند.

فکری درباره روبرو شدن با تیم سابقش استقلال گفت: از یک طرف روبرو شدن با تیم سابقم سخت است اما شرایط فوتبال حرفه ای ایجاب می کند که در برابر تیم سابقم قرار بگیرم به هر حال هواداران باید به پیشکسوتان و بازیکنان سابق استقلال احترام بگذارند و ارزش قائل شوند.

وی درمورد عدم حضور بازیکنان کلیدی استقلال در این بازی گفت: استقلال بازیکنان خوبی روی نیمکت ذخیره ها دارد فاصله این بازیکنان با نفرات اصلی زیاد نیست به نظرم نفرات ذخیره جایگزین های خوبی برای بازیکنان اصلی هستند در مجموع نبود بازیکنان اصلی و کلیدی روی کیفیت فنی استقلال تاثیر منفی نخواهد گذاشت .

وی درباره هدف تیم فوتبالی صبای قم در لیگ دوازدهم گفت: ما قصد داریم تا در چند بازی باقیمانده در لیگ برتر حداکثر امتیازات را کسب کنیم و جایگاهمان را در جدول ارتقا دهیم تیم ما توان این را دارد که جایگاه خوبی در لیگ دوازدهم بدست آورد همچنین تیم نگاهی هم به کسب سهمیه آسیا داریم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم هر دو تیم بدون حاشیه و جنجال فوتبال سالمی را ارائه دهند و نتیجه مناسب هم برای تیم ما رقم بخورد.

گفتنی است: دیدار دو تیم فوتبال صبای قم و استقلال تهران در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم فردا برگزار می شود./آق
برچسب ها: فکری ، صبای قم ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار