یک طلا در بخش جوانان و یک نقره و یک برنز در بخش نوجوانان سهم بانوان اصفهانی از روز آخر مسابقات کاراته قهرمانی کشوربود.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان  وبنابر اعلام روابط عمومی هیأت کاراته استان اصفهان در آخرین روز رقابتهای کاراته قهرمانی کشور بانوان نوجوانان و جوانان کومیته کا به روی تاتامی رفتند و برترینهای اوزان مختلف معرفی شدند.

در آخرین روز از مسابقات قهرمانی کشور بانوان که در سالن پنجم مرداد اراک در دو رده سنی نوجوان و جوانان با حضور 295 کاراته کا در بخش کومیته برگزار شد.

در بخش جوانان وزن 59- کیلوگرم ، مهناز آسترکی از اصفهان عنوان نخست را از آن خود کرد، نرگس ارجمندی از کرمان در مکان دوم ایستاد، نجمه اسد زاده از فارس و سيده زینب نقوی از مازندران مشترکاً در جای سوم قرار گرفتند. در این وزن 28 کاراته کا حضور داشتند.

در بخش نوجوانان وزن 54- کیلوگرم که 41 نفر حضور داشتند بانوی اصفهانی خانم سحر شمس در جایگاه سوم ایستاددر این رده زينب رضایی از مازندران اول شد، مريم موسيوند از قزوين مکان دوم را از آن خود کرد، غزاله قلعه نوعی از مرکزی سوم مشترک شدند.

در وزن 54+ کیلوگرم: فاطمه پروانه از گیلان مقام اول را کسب نمود ، فاطمه زیبایی از اصفهان به گردن آویز نقره رسید، شنه کاظمی ازکردستان و مهدیه هادیان ازمازندران مشترکاً به عنوان سومی دست یافتند.در این وزن 40 کاراته کا با هم رقابت کردند. /ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.