هفته سوم مرحله دوم مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور در حالی روز یکشنبه در منطقه شمال کشور برگزار می شود، که پنج تیم مازندرانی در این مرحله برای صدرنشینی و تثبیت موقعیت شان در راه صعود به رقابتهای لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور برابر هم قرار می گیرند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، تیم های پیام صنعت آمل( کاچیلا) ، هیئت فوتبال بابل، شموشک نوشهر، شهرداری جویبار وپارس فوتبال چالوس پنج نماینده مازندران هستند که بر اساس گروه بندی فدراسیون فوتبال در یک گروه قرار گرفتند، روز یکشنبه میزبان حریفان هم استانی خود هستند.

تیم شگفتی ساز پیام صنعت آمل ( کاچیلا) درنخستین فصل حضور خود در این مسابقات در گروه سوم مرحله گروهی را بدون شکست پسشت سر گذاشته بود، دور دوم این مسابقات را نیز طوفانی آغاز کرد.

پیروزی احتمالی تیم آملی، برابر حریف خراسانی خود، این تیم را در صدر جدول دست نیافتنی تر خواهد کرد.

تیم پارس فوتبال چالوس نزدیک ترین تعقیب کننده آمل در صدر جدول که هم امتیاز با تیم پیام صنعت به لطف گل خورده در مکان دوم جدول قرار دارد، در میزبان تیم هیئت فوتبال بابل است.

و ریشه دار فوتبال مازندران است وپس از سقوط از لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، در لیگ دسته سوم برای بازگشت به سطح اول کشور تلاش می کند، در خانه از تیم شهرداری جویبار پذیرایی می کند.

دو تیم شموشک نوشهر و شهرداری نوشهر اکنون در جدول شش تیمی این گروه به ترتیب با 2 ویک امتیاز در مکان های چهارم وششم قرار دارند و تساوی در این مسابقه به نفع شان نخواهد بود.

حضور پنج تیم از مازندران با توجه به نزدیکی سطح بازی این تیم ها نسبت به هم و صعود مستقیم فقط یک تیم از هر گروه به لیگ دسته دوم فوتبال کشور و نیز بهترین تیم دوم سه گروه پس از انجام دوبازی رفت وبرگشت صعود خواهد کرد، حساسیت های گروه سوم را بیشتر از گروه اول ودوم کرده است.

مسابقات امسال لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور با حضور 72 تیم در 9 گروه هشت تیمی در مرحله گروهی برگزار واز هر گروه دو تیم به مرحله دوم این مسابقات صعود کردند.

براساس قرعه کشی 18 تیم صعود کننده به مرحله دوم مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور پنج تیم مازندرانی به همراه تیم پیروزی شیروان در گروه سوم شش تیمی این مسابقات قرار گرفتند.

در پایان مرحله دوم این مسابقات چهار تیم برتر به مسابقات فصل آینده لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور صعود خواهند کرد/س


برچسب ها: سوم ، فوتبال ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.