رئیس جمهور با تأکید بر ضرورت توقف خشونت و آغاز گفتگوی ملی در سوریه اظهار داشت: باید کسانی که با توسل به اسلحه و تجاوزگری دست به آدم‌کشی می‌زنند و همزمان شعار دموکراسی سر می‌دهند، خلع سلاح شوند.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری؛ "محمود احمدی‌نژاد" در دیدار "ولید معلم" وزیر خارجه سوریه گفت: باید خشونت و دخالت‌ها در سوریه متوقف شده و طرفین با گفتگو با هم به تفاهم برسند و این یک راه عاقلانه و انسانی است که امیدواریم هر چه زودتر آغاز شود.

رئیس جمهور تصریح کرد: باید کسانی که با توسل به اسلحه و تجاوزگری دست به آدم‌کشی می‌زنند و همزمان شعار دموکراسی سر می‌دهند، خلع سلاح شوند.

 احمدی‌نژاد اظهار امیدواری کرد؛ هر چه زودتر، امنیت و ثبات در سوریه مستقر شود تا مردم بتوانند بازسازی را شروع کرده و به زندگی عادی خود بازگردند.

ولیدمعلم وزیر خارجه سوریه نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از آخرین تحولات سوریه، اظهار داشت: سوریه در معرض یک توطئه جهانی گسترده به سرکردگی ایالات متحده است و رژیم صهیونیستی از این توطئه سوء استفاده می‌کند البته امروز دیگر ابعاد این توطئه بر همگان آشکار شده و مردم سوریه از این رهگذر بر محور حکومت خود گرد آمده و در مقابل توطئه‌ها پایداری و استقامت می‌کنند.

انتهاي پيام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار