معاون فنی و عمران منطقه یک گفت: با هدف ساماندهی محیط های شهری و تسهیل و تسریع اقدام با ایمنی در تردد عابرین پیاده بیش از 70 معبر در شمال پایتخت با اجرای طرح همدلی بهسازی شد.


محمد شیری در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران افزود: برای تسریع و سهولت در تردد شهروندان در ماه های آخر سال و برای زیباسازی شهر عملیات پیاده روسازی، آسفالت معابر، نظافت و لایروبی انهار، ترمیم جداول با دقت و سرعت بیشتری در حال اجرا است.

وی بیان کرد: اجرای کف پوش در بیش از 70 معبر در خیابان های شهید کبیری، شهید دکتر باهنر، سه راه فرمانیه، شهید ساری و شریعتی، تقاطع صبا انجام شده است.

شیری تصریح کرد: مصالح به کار رفته بیشتر از سنگ های کیوبیک گرانیتی گل پنبه ای به علت حالت طبیعی و سنگ تراورتن و کف پوش بتنی به خاطر استحکام زیاد بوده است.

وی اظهار داشت: جدول گذاری و مرمت نهر در محلات ازگل، گلستان دوم، خیابان شهید پورابتهاج، تقاطع کوچه وکیلی، روبروی مسجد جعفری تره بار شهرک محلاتی، تره بار ایثار در ناحیه 10 در حال انجام است.

شیری ادامه داد: عملیات انجام شده برای مناسب سازی محیط شهری، نوسازی و بهسازی معابر، سهولت در تردد تأمین رفاه حال شهروندان انجام شده و امید است مورد رضایت شهروندان قرار گیرد./ز

برچسب ها: ساماندهی ، پایتخت ، تسهیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار