سید حمید سجادی رسالت تمامی فدراسیون های ورزشی را توجه به ورزش همگانی در کنار ورزش قهرمانی بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، مجمع عمومی فدراسیون ووشو با حضور سید حمید سجادی معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان‌، بهرام افشار زاده دبیر کمیته ملی المپیک، احمد گواری مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون ها، مهدی علی نژاد رییس فدراسیون ووشو و روسای هیات های استانی برگزار شد.

سجادی دانست و گفت: فدراسیون ها باید توجه بیشتری نسبت به کمیته های همگانی رشته خود داشته باشند و این مسئله توسعه ورزش در سطح کشور را به دنبال خواهد داشت.

معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان وضعیت حسابرسی فدراسیون ها را دلگرم کننده توصیف و عنوان کرد: در راستای انضباط مالی بهتر فدراسیونهاا وضعیت حسابرسی به روز و دقیق درآمده که تمامی مخارج از خرد گرفته تا کلان در آن کاملا مشخص است.

وی در ارتباط با رنکینگ فدراسیون ووشو گفت: فدراسیون ووشو در رنکینگ سال 90 در شاخص هزار امتیازی، در تمامی شاخص های مربوطه جزء 5 فدراسیون برتر کشور بود که این نشان از وضعیت مطلوب این رشته در سطح کشوری و بین المللی دارد.

سجادی وظیفه همه مسوولان ورزش ووشو در کشور را پاسداری از اصالت این رشته بیان کرد و افزود: اکنون وظیفه شما این است که در سال 92 مانند سال های گذشته از پیشینه و اصالت این رشته پاسداری و همانند دوران های پیش با حاشیه ها مبارزه کنید.

معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، موفقیت های این رشته در بازیهای آسیایی گوانگجو را در پیشرفت ووشو کشودیده شده و منعکس شود. در کنار آن ارتباط و تعامل خوبی که فدراسیون با رسانه ها داشته است باعث شده که امروز شخصیت خوبی برای ووشوی کشور رقم بخورد./زر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار