منطقه 22 کاروانی 200 نفره از اعضای خانواده معظم شهدای ساکن این منطقه را به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، مراسم بدرقه کاروان راهیان نور ولایت منطقه با حضور مهندس مرادی شهردار منطقه، حجت الاسلام امرودی قائم مقام حوزه معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، معاون اجتماعی و فرهنگی و فرهنگی منطقه و دیگر مسئولان همچنین بسیاری از شهروندان ساکن پهنه ی شمال غرب پایتخت برگزار شد و با زمزمه زیارت عاشورا همراه بود.
سپس مرادی شهردار منطقه با استقرار در جایگاه سخنران، در خصوص اهداف اعزام کاروانهای نور ولایت از سوی شهرداری تهران گفت: « شهرداری تهران که شهروندان را در قالب کاروانهای راهیان نور به مناطق جنگی و عملیاتی اعزام می کند. این اقدام با اهداف از پیش تعریف شده و در راستای ترویج فرهنگ جبهه و شهادت، یادآوری جوانمردی و ایثار دلاوران و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس همچنین معرفی الگوها و اسطوره های جنگ به نسل جوان، پاسداشت خون شهدا و احترام به خانواده های بزرگوار آنان و ... صورت می گیرد. امروز نیز کاروان راهیان نور دیگری از منطقه 22 به مناطق جنگی اعزام می شود. »
حجت الاسلام امرودی قائم مقام حوزه اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران نیز در بخشی از این مراسم تصریح کرد: « این سومین کاروان راهیان نور است که در اسفندماه امسال از شهرداری تهران به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام می شود. برگزاری برنامه های اینچنینی و تمامی زحماتی که برای برگزاری آنها کشیده می شود، خیلی ارزشمند است. راهیان نور تلنگری است به همه ما، محله های ما، کوچه های ما، مسئولان ما و اینکه یادمان بماند این کشور، 300 هزار علی اکبر دارد. خود راهیان نور موضوعیت دارد لذا باید هرچه می توانیم آهسته تر و آرامتر با آن همگام شویم و یادمان باشد امنیت، اقتدار و افتخار امروزمان را مدیون شهدا هستیم. »/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار