در روزهای پایانی سال و فصل همدلی، خدمات رسانی شهری به شهر و شهروندان با هدف آرام سازی و روان سازی فضای شهر در حال اجراست.

 
 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مجتبی یزدانی شهردار منطقه یک در نشست هماهنگی و همسو سازی فعالیتهای طرح استقبال از بهار 92 که  با حضور رییس پلیس راهور، شهردار و مدیران منطقه یک  برگزار شد با بیان مطلب فوق اظهار داشت: در زمان اجرای این طرح کلیه ادارات و نواحی موظف هستند نسبت به تقویت اکیپ های اجرایی، خود اقدام نمایند تا با سرعت ، دقت و صحت بیشتر معابر و فضاهای شهری منطقه پاکسازی و شهر رنگ و بوی عید به خود بگیرد.
 
وی با تاکید بر محورهای تدابیر ابلاغی شهردار تهران خاطر نشان ساخت:  ایجاد تحول در سطوح مختلف، سرعت بخشیدن به پروژه های عمرانی، کمک به افراد نیازمند، افزایش بازدیدهای میدانی، تامین نقدینگی پروژه‌ها، گره گشایی از پروژه هایی که درصد پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته اند و به دلایلی آماده بهره برداری نشده اند؛ جمع آوری کارگاه پروژه های به پایان رسیده، نظافت و رفت و روب دقیق شهر، تزیین مبادی ورودی شهر، فعالتر کردن ناوگان حمل و نقل عمومی، دقت بیشتر در پیشگیری و جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز و... در دستور العمل اجرایی نواحی قرار گیرد.
 
یزدانی افزود: برای تسریع  و سهولت در تردد شهروندان عملیات پیاده روسازی ، آسفالت معابر،  نظافت و لایروبی انهارو معابر ، ترمیم جداول ، پاکسازی بوستان ها، تفرجگاهها، مخازن زباله و ... با دقت و سرعت بیشتری اجرا شود. /ل
 

برچسب ها: شهری ، شمال ، تهران ، نوروز ، آراسته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.