مدیر روابط عمومی ستادعالی کانون های مساجد گفت: همزمان بابرپایی بیستمین سالگرد تاسیس کانون ها ۳۲همایش در استان ها برگزار میشود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي ستاد عالي كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد كشور؛ جواد عبادی، مدیر روابط عمومی ستادعالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به آغاز برنامه های بزرگداشت سالگرد تاسیس کانون های فرهنگی هنری در استان های کشور به ستاد خبری گفت: بیستمین سالگرد تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد با برگزاری برنامه های متنوع و مختلف در سطح کشور و کانون ها برگزار می شود.
وی با اشاره به برگزاری 32 همایش در این زمینه در مراکز استان ها به همراه جنوب کرمان افزود: این برنامه ها و همایش ها از هشتم اسفند ماه در بندرعباس با حضور حجت الاسلام قرائتی آغاز شد و تا بیستم اسفند ادامه دارد که بیشترین این برنامه ها در 17 اسفند است که 11 برنامه در 11 مرکز استان برگزار می شود.
عبادی حضور سخنرانان و اندیشمندان برجسته کشوری همچون حجج اسلام حائری شیرازی، پناهیان و آقاتهرانی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را از جمله  دعوت شدگان در این مراسم نام برد.
وی اظهار کرد: برگزاری سالگرد تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد تنها برگزاری یک همایش نیست بلکه در این ایام مجموعه برنامه هایی همچون افتتاح کانون، راه اندازی کتابخانه در کنار مساجد و  آغاز به کار خانه های دیجیتال هم در کنار مساجد انجام می شود.
مدیر روابط عمومی ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد هم چنین از برگزاری برنامه های مختلف از شبکه های مختلف تلویزیونی و رادیویی خبر داد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار