مربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: بستر سازی خوب فدراسیون و معرفی نفرات جدید به اردوی آماده سازی تیم ملی نوید روزهای خوبی را برای کاراته بانوان در آینده می دهد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، ستاره موسوی ضمن بیان مطلب فوق گفت: مسابقات قهرمانی کشور سطح بالایی داشت و استانها با برگزاری مسابقه انتخابی و گزینش نفرات خود حضوری فعال در این رقابتها داشتند.

وی افزود: به جز چند نفری که در این دوره موفق شدند عناوین اول تا سوم را کسب کنند سایر نفرات، کاراته کاهای جدیدی هستند که به جمع اردونشینان اضافه شده اند و قرار است نخستین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی 15 تا 18 اسفند ماه تشکیل شود.

موسوی گفت: قرار است طبق تصمیم فدراسیون در اردوی اول نفرات اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی مشخص شوند و با اینکه کاراته کاهای قدیمی تجربه بیشتری دارند و در مسابقات بیشتری شرکت کرده اند ، اما امکان دارد که کاراته کا جدیدی جز نفرات اعزامی به بازیهای کشور های اسلامی باشد.

مربی تیم ملی گفت: علاوه بر نفرات اول تا سوم مسابقات قهرمانی کشور، نفراتی که پیش تر در رقابت های انتخابی بازیهای کشور های اسلامی گزینش شدند و نیز اعضای تیم ملی در مسابقات سال گذشته نیز در اردوی آماده سازی تیم ملی حضور خواهند داشت که تنها یک نفر پس از برگزاری انتخابی درون اردوی برای بازیهای کشورهای اسلامی معرفی خواهد شد.

وی در خصوص تمرینات آماده سازی تیم ملی گفت: با توجه به فرصت کم باقی مانده به بازیهای کشورهای اسلامی، تمرینات بدنسازی و سپس تمرینات فنی و تکنیکی را انجام می دهیم تا با بالا رفتن توان تکنیکی و هوازی بچه ها، نتیجه خوبی بدست آوریم.

موسوی گفت: بازیهای کشورهای اسلامی به دلیل حضور کشورهای صاحب نامی مثل ترکیه، مصر و تونس، مسابقات آسانی نیست و باید تمرینات فشرده ای را انجام دهیم تا با امادگی خوب در این رقابتها شرکت کنیم./زر

برچسب ها: کاراته ، بانوان ، موسوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار