فردا محمود احمدی نژاد به وزارت صنعت می‌رود، تا موضوعاتی نظیر قیمت خودرو و مشکلات تامین معیشت مردم و کالاهای اساسی را با مدیران این وزارتخانه بررسی کند.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛ فردا محمود احمدی‌نژاد برای بازدید به وزرات صنعت،  معدن و تجارت می‌رود. گفته می‌شود، پس بازدید رئیس جمهور، جلسه‌ای هم با معاونان این وزارتخانه برگزار می‌شود، ظاهرا به این دلیل است که مهدی غضنفری امروز همه معاونان و مدیران را به جلسه‌ای دعوت کرده است، تا هماهنگی لازم در این باره رخ دهد.
 
بنابراین گزارش، پیش بینی می شود، احمدی نژاد در خصوص مسائلی نظیر تنظیم بازار کالاهای اساسی، فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها و قیمت خودرو با مسئولان وزارت صنعت صحبت کند.
 
بازدید احمدی نژاد از وزارت صنعت در حالی رخ می دهد که تورم بهمن ماه طبق اعلاام بانک مرکزی به مرز 30 درصد رسیده است و مردم برای تامین معیشت خود در ایام پایانی سال با مشکلات جدی مواجه هستند.
 
 نوسان قیمت خودرو در ماه های گذشته و اختلاف نظر به وجود آمده بین سازمان حمایت و شورای رقابت برای قیمت گذاری خودرو می‌تواند از محور های مهم جلسه فردا باشد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
دل ارا
۲۲:۰۴ ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
انشالله ریس جمهور عزیزمان بتونه مشکلات قیمت زیاد خودرو را حل کنه وبه قیمت قبل برگرده .چون واقعا قیمت ها زیادن .باتشکر از باشگاه خبرنگاران وخسته نباشید
Iran (Islamic Republic of)
کریمی
۲۰:۵۳ ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
خواهشا مشکل ما رو به گوش رئیس جمهور برسونید .. ما با صحبتهای وزیر که گفت خودرو تا آخر سال گرون نمیشه آبان ماه رفتیم پیش خرید کردیم (ال90 ایران خودرو ) از شانس بدمون موعد تحویل خودرو شد فروردین 92 ، تا حالا 72 درصد پول ماشین رو پرداخت کردیم . خواسته ما اینه که حداقل کل پیش خریدیای قبل بهمن ماه رو ( با هر موعد تحویل ) با همون قیمت مهر ماه محاسبه کنن . در غیراینصورت ظلمه و ..... ممنون
Iran (Islamic Republic of)
مهربان
۱۶:۵۸ ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
انشاا... هرچه زودتر ارزان بشه قیمت خودرو
آخرین اخبار