عضو ویژه خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، نگرانی های بخش خصوصی باعث نزدیکتر شدن سازمان های مردم نهاد و تشکل های خصوصی شد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان ؛ محمد گوهریان با بیان اینکه فشارها باعث تمرکز و تقویت می شود، اظهار کرد: سالی که اقتصاد ایران آماج حملات بوده، سازمان های مردم نهاد به هم نزدیک تر شدند و این همگرایی مسلما برکاتی به همراه خواهد داشت.

وی همچنین با تاکید بر لزوم همگرایی صنعت و دانشگاه برای رشد و توسعه تولید ملی، گفت: آموزش و تربیت نیروی انسانی برای توسعه فعالیت های اقتصادی بسیار مهم است. وی افزود: بسیاری از دانشگاه های مهم و معتبر جهان را صاحبان صنعت و مشاغل ایجاد کرده اند.

مدیرعامل شرکت گز سکه با بیان اینکه ضرورت شکل گیری این ارتباط از طرف تصمیم گیران و سیاستگذاران کشور تصریح شده است، اظهار کرد: تغییر روند موجود که ریشه تاریخی بیش از صد ساله دارد به همت، درایت و عزم جزم نیاز دارد. وی ادامه داد: صنعت فناوری را وارد می کند و دانشگاه هم بودجه های حمایتی دریافت می کند.

گوهریان بر اهمیت ایجاد مهارت و توسعه شغلی در دانشگاه های جامع علمی کاربردی تاکید و عنوان کرد: ضریب اشتغال فارغ التحصیلان این دانشگاه بیش از 75 درصد است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.